تاریخ آغاز نقل و انتقالات مشخص شد/ تکلیف محرومیت پرسپولیس این هفته مشخص می شود



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر

تاریخ آغاز نقل و انتقالات هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان مشخص شد.

به گزارش برنا، رقابت‌های لیگ هفدهم فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس، نایب قهرمانی شاگردان قلعه نویی و سومی استقلال به پایان رسید و حالا اهالی فوتبال علاقه‌مند هستند تا با استراحتی ۲ ماهه و برگزاری فینال جام حذفی و سوپرجام، بازهم لیگ آغاز شود و تیم‌های برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر مسابقه دهند.

 

نقل و انتقالات نقش مهمی در نتایج تیم‌ها دارد و هر تیمی بتواند بازیکنان و مربیان بهتری کسب کند به مقام قهرمانی لیگ و سهمیه آسیا می‌رسد، اما پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است و گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره سرخپوشان تلاش خواهند کرد تا بتوانند برخلاف فصل نقل و انتقالات زمستانی که محروم بودند، بتوانند در تابستان بازیکن جذب کنند البته بر اساس اعلام مسولان باشگاه پرسپولیس تکلیف محرومیت و یا لغو محرومیت سرخپوشان تا پایان این هفته مشخص می شود.

 

در سال‌های گذشته تیم‌هایی هم چون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، ذوب آهن و سپاهان هزینه‌های زیادی برای جذب بازیکن می‌کردند.

 

طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران، تاریخ نقل و انتقالات از ۲۳ خرداد آغاز می‌شود و تیم‌ها می‌توانند بازیکنان ورودی و خروجی خود را مشخص کنند.

 

همچنین لیگ هجدهم فوتبال نیز از ۴-۵ مرداد آغاز خواهد شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------