آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

دروازه‌بان بایرن مونیخ عذرخواهی کرد



اخبار,اخبار ورزشی,اسون اولریش

اسون اولریش به خاطر اشتباه بزرگش در دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از هواداران و باشگاه عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، اسون اولریش دیشب (سه شنبه) بدون شک بدترین لحظه دوران ورزشی‌اش را تجربه کرد. اشتباه بزرگ دروازه‌بان بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد کریم بنزما گل دوم رئال مادرید را به ثمر برساند و حذف تیم مونیخی رقم بخورد.

 

امروز (چهارشنبه) اولریش از طریق شبکه‌های اجتماعی از هواداران بایرن عذرخواهی کرد و در صفحه‌اش نوشت: کلمات قادر به توصیف ناراحتی من به خاطر حذف از لیگ قهرمانان نیستند. در حقیقت می‌خواستیم به فینال صعود کنیم و به همین خاطر با تمام قدرت بازی کردیم. سپس اشتباه بی‌موقعی از من سر زد. نمی‌توانم این شرایط را توضیح بدم. متاسفم... از تیم و هواداران عذرخواهی می‌کنم.

 

بارین مونیخ پس از دریافت این گل توانست بازی را به تساوی دو بر دو برساند اما این نتیجه برای صعود تیم آلمانی کافی نبود و مادرید به دلیل پیروزی دو بر یک در دیدار رفت راهی فینال شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------