آخرین اخبار ورزشی

,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

عکس | تصویری از خسارت شدید به خودروی حامل بازیکنان تراکتور بعد از حمله هواداران در تبریز

به گزارش چندثانیه؛ گروهی از هواداران خشمگین تراکتور که برای اعتراض به اعضای تیم مقابل فرودگاه تبریز تجمع کرده بودند، بعد از…

اولین تاج گذاری شفر با درخشش تیام/ استقلال برای هفتمین بار فاتح جام حذفی شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال که در هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر عنوان سوم را به خود اختصاص داده بود، به عنوان قهرمانی سی و یکمین دوره رقابت های جام حذفی دست پیدا کرد.

به گزارش مهر، دیدار فینال سی و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۹:۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان بین تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی های تهران پایان رسید. تیام(۳۵) برای استقلال گل زد.

 

شاگردان شفر نیمه اول را با حمله دقیقه اول تیام آغاز کردند که دروازه حریف را تهدید کردند اما در ادامه تیم خونه به خونه توانست بازی را به تعادل بکشاند و دو تیم نمایش نزدیکی داشتند تا اینکه در دقیقه ۳۵ روند بازی تغییر کرد.

 

در این دقیقه خسرو حیدری از جناح راست نفوذ کرد و توپ رو به جلویی را برای تیام ارسال کرد که این بازیکن هم با یک بغل پای آرام دروازه حریف را باز کرد. بعد از این گل روند بازی تغییر کرد و تیم بابلی تلاش زیادی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند.

 

درحالی که استقلال با یک گل از حریف پیش بود اما در دقیقه ۴۳ شفر تصمیم به تعویض گرفت و علی قربانی را در همان نیمه اول به جای تیام به میدان فرستاد. زننده گل استقلال به علت مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.

 

در نیمه دوم تیم بابلی نمایش بهتری از استقلال داشت و بارها تا آستانه باز کردن دروازه رحمتی و به تساوی کشاندن بازی پیش رفت اما در زدن ضربات آخر بازیکنان این تیم دقت لازم را نداشتند. در یک صحنه نیز سیدمهدی رحمتی با واکنشی دیدنی اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.

 

در ۱۰ دقیقه پایانی استقلال تلاش کرد با کشاندن بازی به زمین تیم حریف اجازه افزایش فشارهای دقایق پایانی را ندهد که همین تاکتیک هم جواب داد و خونه به خونه نتوانست حملات زیادی را روی دروازه رحمتی طراحی کند.

 

وینفرد شفر که امروز اعلام شد قراردادش را با استقلال برای دو سال دیگر تمدید کرده، در نخستین روز تمدید قراردادش اولین جام را برای آبی ها به ارمغان آورد. این هفتمین قهرمانی استقلال در جام حذفی است.

اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال استقلال تهران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------