زیدان: فینال لیگ قهرمانان اروپا تقابل رونالدو و صلاح نیست



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

سرمربی رئال مادرید معتقد است فینال لیگ قهرمانان اروپا تقابل ستاره تیمش و ستاره مصری نیست بلکه تقابل مادرید و لیورپول است.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید در یک بازی معوقه در لالیگا بامداد پنج‌شنبه به مصاف سویا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: می‌دانیم سه بازی باقی مانده و فردا برای انجام یک بازی خوب تلاش خواهیم کرد. هدفمان این است که در بالاترین رتبه قرار بگیریم. فردا فرصت داریم سه امتیاز کسب کنیم تا به هدفمان نزدیک شویم.

 

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: از همه مهم‌تر شروع بازی است. آنها می‌خواهند ما را تحت فشار قرار دهند و ما باید از ابتدا کار خود را به خوبی انجام دهیم. سویا با سرمربی جدیدش ما را تحت فشار قرار خواهد داد.

 

زیدان درباره رفتار لیونل مسی در ال کلاسیکوی اخیر (کنایه توهین آمیز به داور در تصمیم گیری‌هایش) اظهار کرد: این رفتار مرا شگفت زده نکرد و نمی‌خواهم صحبت کنم. این قضیه به بازیکنان داخل زمین مربوط می‌شود. همیشه در زمین بازی اتفاقاتی رخ می‌دهد. مشکل اینجاست که من همه چیز را می‌دانم. شما همه چیز را می‌دانید. دوربین‌های زیادی وجود داشت و صحبت‌های همه بازیکنان مشخص است. در گذشته اتفاق‌های زیادی رخ می‌داد اما آنها تنها در زمین باقی می‌ماندند. مردم می‌دانند چه اتفاق‌هایی رخ داد و می‌توانند تصمیم گیری کنند. با این حال چیزی عوض نخواهد شد. در آن روز مساوی کردیم. همه چیز تمام شده است.

 

سرمربی فرانسوی درباره لیورپول (حریف مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا) گفت: می‌دانیم حریف از چه ویژگی‌ها و توانایی‌هایی برخوردار است. لیورپول یک تیم انگلیسی است که رقابت خواهد کرد و خواهد جنگید. بازی فوق العاده‌ای خواهد بود. بازی باز خواهد بود و تماشاگران شاهد موقعیت‌های گل زیادی خواهند بود. از همه مهم‌تر برنامه‌مان برای این دیدار است. با دقت همه جزییات را بررسی خواهیم کرد چون این بازی فینال است. محمد صلاح بازیکن بزرگی است اما بازیکن من نیست. نمی‌دانم او برای توپ طلا رقابت می‌کند یا نه اما او فصل خیلی خوبی را گذارنده است. دیدار پنجم خرداد تقابل رونالدو وصلاح نخواهد بود بلکه رویارویی مادرید و لیورپول است.

 

زیدان در رابطه با نیمار گفت: او بازیکن من نیست. نمی‌خواهم درباره این قضیه حرفی بزنم. تنها برایم خوب تمام کردن فصل مهم است.

 

یک روز پس از ال کلاسیکو رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند داور چهارم در رابطه با خطای لوییس سوارس روی رافائل واران که در نهایت منجر به گل دوم بارسا شد دو بار به داور هشدار داده است. سرمربی فرانسوی گفت: چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ آن حرکت خطا بود. داور آن را ندید و تمام.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------