آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

واکنش باشگاه ذوب‌آهن به جدایی قلعه‌نویی و مذاکره با نکونام



اخبار,اخبار ورزشی,امیر قلعه نویی و جواد نکونام

 به گزارش ایلنا، باشگاه ذوب‌آهن نسبت به حواشی چند وقت اخیر واکنش نشان داد.

 

روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن متن زیر را منتشر کرد:

 

در روزهایی که تیم فوتبال ذوب آهن با بالاترین حد از همدلی مجموعه مدیریتی، کادر فنی، بازیکنان، مدیران استان و هوادارانش در آستانه آخرین دیدار فصل قرار دارد و تلاش خواهد کرد با کسب یک نتیجه خوب در ورزشگاه آزادی فصل بسیار خوبش را به پایان برساند، عده‌ای که پیش‌تر نیز تحرکات آن‌ها بر خلاف باشگاه بزرگ، ریشه دار و باتجربه ذوب آهن مشخص بود، آخرین راهبرد خود را در استفاده از روشهای منسوخحاشیه‌سازی یافته‌اند که به این وسیله باشگاه ذوب آهن ضمن تکذیب تمامی این حاشیه‌ها یادآور می‌شود باشگاه ذوب آهن با این رفتار شناخته و پیش بینی شده متحدتر خواهد شد و به مسیر رو به جلو خویش خواهد تاخت.

 

باشگاه ذوب آهن در رابطه با حاشیه سازی‌هایی که قصد دارد به بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باشگاه فشارهای روانی وارد کند و طی چند روز اخیر ازطرق مختلف مباحث حاشیه‌ای مختلفی را در این ارتباط ایجاد کرده است این

 

نکته را بیان می‌دارد که همانطور که در مصاحبه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن هم مطرح شد گزینه اول و آخر سرمربیگری ذوب آهن برای فصل آتی امیر قلعه نویی است و مذاکره با هر مربی دیگری در این ارتباط به شدت تکذیب می‌شود.

 

ضمنا توجه به این نکته ضروری است که ذوب آهن با تمامی توانش در مصافپایانی فصل حاضر خواهد شد و در صورت هر کسب نتیجه‌ای به مجموعه خود به لحاظ انجام بیشترین تلاشها برای موفقیت در این فصل خواهد بالید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------