آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

سرمربی تیم الجزیره: نمی‌خواستیم اینطور ببازیم/ سوپرمن یعنی رونالدو و مسی!



اخبار,اخبار ورزشی,تن کاته

سرمربی تیم فوتبال الجزیره پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: نمی خواستیم مقابل نماینده ایران اینطور بازنده باشیم.

به گزارش مهر، تن کاته پس از شکست ۲ بر یک دوشنبه شب تیمش برابر پرسپولیس و حذف از لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ما نمی خواستیم اینطوری ببازیم.

 

سرمربی الجزیره امارات ادامه داد: ۸۹ دقیقه به چیزی که می خواستیم نزدیک بودیم. فکر می کنم خیلی خوب دفاع کردیم و منظم بودیم. بعد از گل اولی که خوردیم تاکتیکمان را عوض کردیم و مهاجم اضافه کردیم. اما کاری که نتوانستیم خوب انجام دهیم این بود که نتوانستیم فضای پشت دفاع ها را پوشش دهیم.

 

تن کاته درباره عملکرد شاگردان خود اظهار داشت: موقعیت های زیادی هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردیم اما نتیجه نگرفتیم. خیلی سخت است اینگونه گل بخوریم. ما روی رفتار فوتبالی گل نخوردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال الجزیره امارات افزود: شماره ۲ پرسپولیس توپ را به ما که بازی را به خاطر مصدومیت بازیکنمان بیرون زده بودیم نداد و همین باعث شد گل بخوریم. با این حال من به بازیکنانم افتخار می کنم. اتمسفر زیبایی هم در اینجا شاهد بودیم.

 

وی افزود: فکر می کنم بازیکنانم خیلی خوب بودند. من از آنها راضی هستم. ولی در نهایت فکر می کنم آنها شایسته صعود بودند.

 

تن کاته یادآور شد: در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی به شما گفته بودم که گل خواهیم زد. همچنین دروازه بان شما در ثانیه های آخر مهار خیلی خوبی داشت.حالا سخت است که با این نتیجه کنار بیاییم و بازیکنانم ناراحت هستند.

 

سرمربی الجزیره امارات درباره اینکه در نشست خبری پیش از بازی به کنایه گفته بود سیدجلال حسینی سوپرمن نیست ولی این بازیکن امروز به الجزیره گل زد، تصریح کرد: او گل قشنگی زد. در دنیا افراد کمی سوپرمن هستند. من وقتی می گویم سوپرمن درباره رونالدو و مسی صحبت می کنم. یک سوپرمن باید ویژگی های زیادی داشته باشد.

 

تن کاته درباره اتلاف وقت بازیکنان الجزیره امارات که حدود ۱۶ مورد بود گفت: در بازی اول بازیکنان شما ۲۵ بار روی زمین افتادند. همینطور پنالتی بازی رفت که مدام تکرار شد. چرا کسی آنجا حرفی نزد و آماری نگرفت؟

 

«آیا فکر می کند سید جلال حسینی که امروز سوپرمن پرسپولیس بود می تواند در جام جهانی مقابل سوپرمن های ذهنی شما یعنی رونالدو بازی خوبی انجام دهد؟» سرمربی الجزیره امارات در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر گفت: شانس اول صعود از گروه شما در جام جهانی، تیم های پرتغال و اسپانیا هستند. پس  بهتر است واقع بین شویم و در مورد این موضوع صحبت کنیم که در ایران بازیکن خوبی همچون علیرضا جهانبخش حضور دارد. اما در مجموع همین که ایران در جام جهانی است کافی است و نشان از لیاقت بالای این تیم دارد.

 

همچنین رومارینیو مهاجم الجزیره که به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد، در نشست خبری گفت: بازی خوبی بود. به هم تیمی هایم تبریک می گویم. فکر می کنم هر دو تیم خوب بودند. ولی به هر حال همه چیز تمام نشده است و ما باید روی پای خودمان بایستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------