مورینیو در مورد دربی منچستر؛ با یک باد زمین می‌خورند



اخبار,اخبار ورزشی,ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو در آستانه شهرآورد امشب با منچسترسیتی هیجان و تنش این مسابقه را زیاد کرده با این اتهام که بازیکنان تیم میهمان خیلی راحت زمین می‌خورند.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا از رابطه درست و دوستانه با همتای پرتغالی صحبت کرد که با توجه به اتفاقات دوران حضور این دو در لالیگا خیلی واقعی به نظر نمی‌رسد. چند روز پیش مورینیو گفت گواردیولا درباره وضعیت جسمانی داوید سیلوا و اینکه به این بازی می‌رسد، دروغ گفته است.

 

مورینیو حالا یک بار دیگر از زخمی کهنه سر برداشته و در اظهارنظری جسورانه گفته بازیکنان سیتی خیلی راحت تعادلشان را از دست می‌دهند:«آنها خوب دفاع می‌کنند، وقتی توپ را از دست می‌دهند، واکنش مناسبی نشان می‌دهند، تحرک خوبی در زمان حمله دارند. خلاق هستند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند. ویژگی‌های خوب زیادی دارند اما اگر از من درباره یک نکته منفی از این تیم بپرسید می‌گویم خیلی راحت تعادلشان را از دست می‌دهند و زمین می‌خورند، با یک باد سقوط می‌کنند. می‌دانم این بازی شهرآورد و خیلی مهم است اما فکر می‌کنم آنچه تماشاگران از دیدنش لذت می‌برند، یک رقابت مثبت است.» سیتی در این فصل چهار پنالتی گرفته، بیش از هر تیم دیگری در لیگ برتر. ماه گذشته آرسن ونگر گفت رحیم استرلینگ «خوب شیرجه می‌رود» بعد از آنکه بال تیم ملی انگلیس توسط ناچو مونرئال در محوطه جریمه متوقف شد و سرخیو آگوئرو گل دوم تیمش را در برد 3 بر یک به ثمر رساند.

 

آقای خاص همچنین گفت گواردیولا مورد لطف مقامات انضباطی فوتبال انگلیس قرار می‌گیرد، مربی کاتالان در حمایت از زندانیان سیاسی کاتالونیا در هر بازی و کنفرانس خبری نوار زردی را روی لباسش دارد و مورینیو گفت:«فکر می‌کنم ما حق داریم باورها و افکار سیاسی خودمان را داشته باشیم. ما شهروندان عادی هستیم که می‌توانیم هر کسی را در کشورمان یا هر کجای دنیا دوست داشته باشیم. سال‌ها است پپ را می‌شناسم و فکر می‌کنم می‌دانم درباره کشورش چه حسی دارد اما اینکه در فوتبال آن را بروز دهیم، قوانین را نمی‌دانم. اگر قوانین به او اجازه می‌دهد خب آزاد است اما مطمئن نیستم که قوانین اجازه هرگونه پیام سیاسی را در زمین بدهد. من فقط شک دارم.»

 

از او سوال شد که آیا در شرایط مشابه رفتار مشابهی از خودش بروز می‌دهد و از یک اقدام سیاسی حمایت می‌کند که پاسخش سیاستمدارانه بود:«فکر نمی‌کنم چنین اجازه‌ای داشته باشم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------