مسی: رئال مادرید یک ژن منحصر به فرد دارد



اخبار,اخبار ورزشی

لیونل مسی به فاصله یک ماه تا جام جهانی در مصاحبه با شبکه آرژانتینی تیک اسپورت شرکت کرد و پاسخگوی سوالات مختلفی شد.

به گزارش ورزش سه، طبیعی است که هر زمان مسی در مصاحبه ای شرکت کند، رئال مادرید یکی از سوژه های جذاب خبرنگاران برای سوال از وی باشد.

 

فوق ستاره بارسلونا در پاسخ به سوالی در مورد رئال مادرید گفت:« ببینید؛ به اعتقاد من، رئال یک ژن منحصر به فرد دارد که فقط در این باشگاه وجود دارد. آن هم ژن پیروزی است. بارها دیده ام که رئال بدون اینکه خوب بازی کند، برنده شده است. آنها بهتر از هر تیمی راه رسیدن به پیروزی را بلد هستند و بر عکس، ما برای اینکه پیروز شویم، باید به مراتب بهتر از حریف مقابل مان باشیم.

 

برای مثال در بازی با رم، ما مثل همیشه بازی نکردیم و در میان شگفتی حذف شدیم. این اتفاق در حالی رخ داد که بازی رفت را ۴-۱ برده بودیم. واقعا فکرش را هم نمی کردیم که برتری خوب بازی رفت را از دست بدهیم . ما فقط یک بازی بد بودیم و حذف شدیم. اگر به نیمه نهایی می رسیدیم، بدون شک، شرایط بارسا متفاوت می شد. ما برعکس رئال برای پیروزی بر رقبا باید بسیار بهتر از حریفان بازی کنیم.

 

رئال در تک تک خطوط بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد. البته در بارسلونا نیز همین وضعیت وجود دارد.»

اخبار,اخبار ورزشی

 

بهترین بازیکن تاریخ:« به این موضوع توجهی ندارم و از علایقم نیست. البته در این مورد مباحث زیادی مطرح می شود و کاری نمی توان کرد. خودم را بهترین، دومین، سومین و چهارمین بازیکن برتر تاریخ هم نمی دانم. هر فصل که شروع می شود، هدف من بردن تمام جام ها، کمک به هم تیمی ها و بارسلونا برای رسیدن به موفقیت های بیشتر است. بهترین بازیکن تاریخ بودن چیزی را در من تغییر نمی دهد.»

 

سامپائولی:« او مربی فوق العاده ای است. در تمرینات جدیتی مثال زدنی دارد و هر چه در مورد یک بازی نیاز است را به شما انتقال می دهد. این روزها او بیشتر از همیشه تلاش می کند و صد در صد تمرکزش را روی جام جهانی گذاشته است.

 

او در صحبت خصوصی به من گفته بود که از نظر وی، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هستم. زمانی که این موضوع را علنی هم مطرح کرد، شگفت زده شدم. واقعا انتظارش را نداشتم.»

 

شکست ۶-۱ برابر اسپانیا:« اسپانیا از هر نظر همراه با برزیل، مدعی قهرمانی جام جهانی است ولی شکست ما برابر این تیم در آن بازی دوستانه و با ۶ گل، بیانگر واقعیتی که در زمین رخ داد، نبود. از نظر من، نتیجه نهایی دروغین بود. ما در نیمه اول حتی بهتر از اسپانیا بودیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------