رونالدو: فتح پنجمین لیگ قهرمانان اتفاقی فوق‌العاده خواهد بود



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

مهاجم رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای پنجمین بار اتفاقی فوق العاده می داند.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، رئال مادرید شنبه هفته آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیورپول می‌رود. کریستیانو رونالدو در روز مدیا دی درباره این بازی گفت: اگر بتوانم برای پنجمین بار فاتح این جام شوم اتفاقی فوق العاده و تاریخی خواهد بود. از لحاظ تیمی مشتاق انجام این بازی هستیم. بر اساس لحظاتی که در طول هفته داشتیم چنین عقیده‌ای دارم. اگر همه چیز خوب پیش برود می‌توانیم نام‌مان را در تاریخ ثبت کنیم. اعتماد به نفس دارم و در شرایط خوبی هستم. هم تیمی‌هایم نیز در وضعیت خوبی به سر می‌برند.

 

مهاجم رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: لیگ قهرمانان خاص است. دوست دارم در این بازی ها به میدان بروم. همیشه در این رقابت ها لحظات خاصی را سپری کردم. همیشه بازی های بزرگ برگزار می شود. برابر پاری سن ژرمن، یوونتوس و... قرار گرفتیم. در لیگ قهرمانان باید به مصاف بهترین ها بروید. شاید بگویید بهترین لحظه برای من ضربه قیچی برگردانم بود اما این باشگاه همیشه لحظات خاصی را در این بازی ها تجربه می کند. سال گذشته نیز شرایط این چنین بود، زمانی که سه گل به ثمر رساندم... همیشه اتفاقاتی در لیگ قهرمانان رخ می دهد. برابر یوونتوس توانستم قیچی برگردان کنم اما نباید فراموش کرد که در همه بازی های مرحله گروهی گلزنی کردم.

 

 

مهاجم پرتغالی درباره انگیزه داشتن گفت: باید همیشه با انگیزه بازی کنید. هرگز در این باشگاه راحت نخواهید بود به خصوص در این رقابت ها. لیگ قهرمانان رقابتی است که مادرید از زمان خنتو و آلفردو دی استفانو حضور داشته  و به موفقیت دست یافته است. می‌خواهم شنبه در وضعیت خوبی قرار داشته باشم. به تیم خود کمک کنم و خوب بازی کنم. اگر توانستم گلزنی نیز کنم. با این حال مهمتر از همه پیروزی و تاریخ سازی است.  

 

او افزود: فینال‌ها همیشه خاص هستند. ترجیح می‌دادم با منچستریونایتد رو به رو می‌شدیم. باید به لیورپول احترام زیادی گذاشت. فکر نمی‌کنم شنبه کار آسانی داشته باشیم. آن‌ها شایستگی داشتند که توانستند به فینال برسند. آن ها یادآور مادرید سه چهار سال پیش هستند که در حمله بازیکنان سریعی داشتند. قدرت لیورپول در خط حمله اش است و به آن ها احترام می گذاریم. با این حال مادرید تیم بهتری است. ما باید در سطح خود ظاهر شویم.

 

رونالدو در صورت قهرمانی با رکورد تیم های بارسلونا و بایرن مونیخ (پنج قهرمانی) برابر می شود. مهاجم رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: اکنون باید به شنبه فکر کرد. می‌توانیم تاریخ سازی کنیم. لحظه خاصی خواهد بود. باید تجربه‌مان را نشان دهیم و پیروز بازی شویم.

 

ستاره پرتغالی در پایان به هواداران اشاره کرد و گفت: می‌خواهم مثبت اندیش باشند و مانند همیشه از تیم حمایت کنند. ما نیز تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار خواهیم برد. به پیش مادرید!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------