آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

رویترز: کی روش بعد از جام جهانی از تیم ملی ایران جدا می شود



اخبار,اخبار ورزشی,کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی معتقد است که پیشنهاد تمدید شش ماهه برای او مناسب نیست و تصمیم گرفته به پیشنهادات جدید از سایر کشورها فکر کند.

کارلوس کی‌روش به خبرگزاری رویترز گفت که در پایان جام جهانی روسیه از تیم ملی ایران جدا می‌شود. فدراسیون فوتبال ایران پیشنهادی شش ماهه برای تمدید قرارداد به این مربی پرتغالی داده، ولی او آن را نپذیرفته و تصمیم دارد به حضور هفت ساله‌اش در فوتبال ایران پایان دهد.

 

کی‌روش در گفتگویی تلفنی از اردوی ترکیه به خبرنگار رویترز گفت: «بعد از تمام سال‌هایی که در ایران بودم، پیشنهاد تمدید شش ماهه نشان می‌‌دهد که فدراسیون برای کاری که انجام داده‌ام، ارزشی قائل نیست. این پیشنهاد از نظر من قابل قبول نیست.»

 

کی‌روش اضافه کرد: «مذاکرات از نظر من تمام شده است و من دیگر به آن فکر نمی‌کنم. پیش از سفر به استانبول قرار بود فدراسیون در شرایطش تجدید نظر کند و به من اطلاع دهد، ولی هیچ خبری نشد، پس از حالا باید به آینده فکر کنم.»

 

کی‌روش پیش از این تصمیم داشت بعد از جام جهانی بازنشسته شود، ولی حالا تصمیم گرفته تبدیل به اولین مربی شود که پنج بار به جام جهانی صعود می‌کند. گفته می‌شود او پیشنهاداتی از سوی چند تیم ملی دارد. چند ماه قبل شایعه پیشنهاد فدراسیون فوتبال ازبکستان به کی‌روش مطرح شد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------