مسی: آرژانتین مدعی اول قهرمانی نیست



اخبار,اخبار ورزشی,لیونل مسی

ستاره تیم ملی آرژانتین درباره شرایط تیم ملی کشورش قبل از جام جهانی به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت لاناسیون، تیم ملی آرژانتین صعود دشواری به جام جهانی روسیه داشت و اکنون در این رقابت‌ها با تیم‌های کرواسی، ایسلند و نیجریه هم‌گروه شده است.

 

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتین که دوره گذشته نایب قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کرد گفت:‌ من فکر می‌کنم ما توانایی قهرمانی در جام جهانی روسیه را داریم. من اعتقاد زیادی به این ترکیب و تیمی دارم که در حال آمادگی برای جام جهانی است. باید آرام باشیم.

 

نمی‌توانیم بگوییم که بهترین هستیم چون این طور نیست. باید بدانیم که چند تیم از ما بهتر هستند ولی برای رسیدن به رویا و هدفمان در روسیه بازی خواهیم کرد. مردم باید بدانند که ما مدعی اول قهرمانی در جام جهانی نیستیم ولی برای رسیدن به هدفمان تلاش خواهیم کرد. بازی در جام جهانی برای همه ما اهمیت زیادی دارد. هم برای من و هم برای کل تیم. من حاضرم قهرمانی با بارسلونا را با قهرمانی با تیم ملی آرژانتین عوض کنم چون موفقیت با تیم ملی اهمیت بسیار زیادی نسبت به موفقیت در رده باشگاهی دارد.

 

ستاره آلبی سلسته اضافه کرد: شروع جام جهانی با یک برد بسیار خوب خواهد بود و روحیه شما را برای بازی های بعد بالا می‌برد. در گروه سختی هم قرار داریم و برتری در بازی نخست اهمیت زیادی برای ما دارد. ایسلند تیمی است که در یورو نتایج بسیار خوبی به دست آورد و شگفتی ساز شد. کرواسی هم تیمی است که بازیکنان خوبی خصوصا در خط هافبک خود دارد و شبیه به اسپانیا بازی می‌کند و نیجریه نیز همیشه در جام‌های جهانی ما را به چالش کشیده است.

 

این بازیکن گلزن درباره خورخه سامپائولی سرمربی تیمش اضافه کرد: سامپائولی مربی است که دانش زیادی از فوتبال دارد و به خوبی بازی را تحلیل می‌کند. او به خوبی با بازیکنان ارتباط دارد و سبب ارتقای بازیکنان تیم شده است. برنامه خوبی از سوی سامپائولی برای بازی‌های آرژانتین تدارک دیده شده است. ما متاسفانه رومرو را هم در درون دروازه از دست دادیم و تصمیم سختی بود که مربی ما گرفت. در هر صورت بازیکنان باید بدانند که مربی چیزهایی را می‌بیند که بازیکن نمی‌بیند.

 

مسی درباره بازیکنان آرژانتین که در لیگ داخلی کشورشان بازی می کنند و به اردوی تیم ملی این کشور دعوت شدند گفت: ماکسیمیلیانو من را در بازی برابر اسپانیا شگفت زده کرد و عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. کریستیان پاوون هم بازیکن سریعی است و با هوش بازی می‌کند. داشتن بازیکنی جایگزین مثل او برای تیم خوب است.

 

او در پاسخ به این سوال که مدعیان قهرمانی در جام جهانی کدام تیم‌ها هستند گفت: برزیل یکی از مدعیان قهرمانی است. آلمان و اسپانیا هم الان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

 

ستاره آرژانتین درباره فعالیت باشگاهی خود اضافه کرد: بارسلونا قطعا آخرین تیم من در اروپا خواهد بود و در تیم دیگری بازی نخواهم کرد. درباره بازی در آرژانتین هم باید بگویم که دوست دارم در نیواولدبویز بازی کنم ولی باید ببینیم بعد از اتمام بازی در بارسلونا چه شرایطی ایجاد خواهد شد. از الان نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم.

 

لیونل مسی در پایان درباره دیگو مارادونا گفت: خوشحال می‌شوم که او به خوبی از من یاد می‌کند و این برای من افتخار است. ما روزهای خوبی در تیم ملی در کنار هم داشتیم و این که او به خوبی از ما یاد می‌کند خوشحال کننده است چون مردم همیشه حرف های او را قبول دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------