گزینه‌‌های اصلی جانشینی زیدان در رئال مادرید مشخص شدند



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه رئال مادرید

با استعفای ناگهانی زیزو از سرمربیگری کهکشانی‌ها گزینه‌هایی برای جانشینی او در این تیم معرفی شده‌اند.

به گزارش تسنیم و به نقل از مارکا، زین‌الدین زیدان امروز (پنجشنبه) به صورت کاملاً ناگهانی از سرمربیگری رئال مادرید استعفا و دلیل آن را نیاز تیم به یک تغییر و عصر جدید دانست.

 

با پایان یافتن دوران سه ساله حضور این مرد فرانسوی در تیمی که سه فصل متوالی قهرمان اروپا شد و یک بار هم لالیگا را فتح کرد، اکنون گمانه‌زنی‌ها درباره جانشینان احتمالی او آغاز شده است و مانند گذشته از مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام و یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان نام برده می‌شود.

 

پوچتینو هفته گذشته قراردادش با تاتنهام را تا پایان فصل 23-2022 تمدید کرد، اما شرطی در این قرارداد گنجاند که در صورتی که رئال مادرید خواهان استخدام او شود، بتواند سفیدپوشان لندن را ترک کند. به همین دلیل او محتمل‌ترین گزینه جانشینی زیدان است و انتظار می‌رود که او در آینده‌ای نزدیک به‌عنوان سرمربی فصل آینده کهکشانی‌ها معرفی شود.

 

در همین حال اما برخی منابع خبری از احتمال استخدام یواخیم لو، سرمربی حال حاضر تیم ملی آلمان در پایان جام جهانی 2018 خبر داده‌اند که او هم اخیراً قراردادش با فدراسیون فوتبال آلمان را تا جام جهانی 2022 تمدید کرده است.

 

براساس این گزارش، نشریه آس نیز از گوتی و آرسن ونگر به‌عنوان دیگر گزینه‌های جانشینی زیدان یاد کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------