واکنش طعنه آمیز راموس به مصدومیت صلاح و کاریوس



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار رئال مادرید و لیورپول

سرخیو راموس در مورد مصدومیت محمد صلاح و لوریس کاریوس در فینال لیگ قهرمانان صحبت کرده است و احساس می کند تا حدودی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، کاپیتان رئال مادرید در مورد آسیب رساندن به محمد صلاح و لوریس کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا و همچنین مسیر روخی بلانکو در جام جهانی روسیه صحبت کرد.

 

مصدومیت صلاح: "جهنم خونین، آنها زیادی به این موضوع توجه کرده‌اند. من نمی‌خواهم در این باره حرف بزنم زیرا همه چیز زیادی بزرگ شده است. من بازی را خوب دیدم، او ابتدا دستم را گرفت و من به سمت دیگر سقوط کردم، مصدومیت روی شانه دیگر او رخ داد و آنها گفتند که من یک فن جودو اجرا کرده‌ام. سپس گفتند دروازه‌‌بان آنها را با یک برخورد آشفته کردم. من فقط فیرمینو را از دست دادم چون نگفتند یک قطره عرقم روی او افتاد سرما خورده است!

 

عذرخواهی از صلاح: "من از طریق پیام با صلاح صحبت کردم و او بسیار خوب بود. او می‌توانست به بازی ادامه بدهد اگر دارو تزریق می‌کرد. من بعضی اوقات چنین رفتارهایی انجام داده‌ام اما زمانی که راموس چنین کاری انجام می‌دهد کمی بیشتر درباره آن صحبت می‌کنند. من نمی‌دانم که آیا این به این دلیل است که شما در مدت طولانی در مادرید هستید و عناوین زیادی کسب کرده‌اید یا خیر."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------