کی روش: گروه مرگ نه، در جذاب ترین گروه جام جهانی حضور داریم



اخبار,اخبار ورزشی,کارلوس کی روش

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اولین گفت و گوی خود را پس از حضور در روسیه انجام داد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش در اولین صحبت های پس از حضور در روسیه و پیش از آغاز اولین تمرین ملی پوشان فوتبال ایران گفت: گروهی که ما در آن حضور داریم جذاب ترین گروه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. البته خیلی از رسانه ها علاقه مندند تا این گروه را به نام گروه مرگ نام گذاری کنند اما من علاقه ای به آن ندارم. همانطور که گفتم من این لقب را دوست ندارم و به نظرم عنوان جذاب ترین گروه جام جهانی برای گروهی که ما در آن هستیم بهترین لقب است.

 

سرمربی تیم ملی درباره میزبانی روسیه گفت: فوق العاده است. همه چیز عالی و میزبانی هم حرف ندارد. استقبال بسیار خوبی از ما به عمل آمد. علاوه بر همه این ها ما در کمپی هستیم که فوق العاده است و همانطور که می بینید هم امکانات زیادی دارد و هم آب و هوای خوبی بر آن حاکم است.

 

او ادامه داد: من از همه هواداران ممنونم و از برگزارکنندگان بابت استقبال شب گذشته تشکر می کنم. البته این برای من تعجب برانگیز نیست چرا که من قبلا هم به اینجا آمدم و خوب می دانم که روسیه می تواند از پس بهترین نوع برگزاری رقابت های جام جهانی بربیاید.

 

سرمربی تیم ملی درباره رقبای تیم ملی در جام جهانی گفت: ما مراکش را در گروه مان داریم که بدون تردید و با فاصله بهترین تیم آفریقایی فوتبال دنیاست و فکر می کنم همه بر این صحبت من صحه می گذارند. درباره تیم ملی پرتغال هم همه می دانیم چه جور تیمی است و شاید خیلی هم خوب نباشد که من درباره تیم کشوری که از آنجا آمدم صحبت کنم. به هرحال پرتغال تیم بسیار خوبی با بازیکنان فوق العاده است. آنها دو سال پیش و در رقابت های یورو موفق به کسب قهرمانی شدند. همین طور تیم اسپانیا، قهرمان سابق جام جهانی و یکی از بهترین تیم های دنیا.

 

کی روش درباره گروه تیم ملی ادامه داد: این گروه، گروه بسیار سختی است اما یک چالش بسیار بزرگ و شانس خوبی برای ماست که بتوانیم خودمان را برابر تیم های مدعی نشان دهیم. ما تلاش می کنیم گام رو به جلو برداریم. فرق بزرگی که بین ما و سه حریفمان وجود دارد این است که آنها می توانند ببرند، ببازند یا مساوی کنند اما ما یا می بریم یا می بازیم؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------