برتری پرگل پرتغال مقابل الجزایر/ پیروزی انگلیس برابر کاستاریکا با سوپرگل راشفورد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدارهای دوستانه فوتبال ملی

پرتغال در آخرین دیدار دوستانه خودش پیش از جام جهانی پیروز شد.

به گزارش نود، تیم های پرتغال و الجزایر در دیداری دوستانه از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با ۳ گل به سود پرتغال تمام شد. 

 

گوئدس (دقایق ۱۷ و ۵۵) و برونو فرناندس (دقیقه ۳۷) برای پرتغال در این بازی گلزنی کردند. کریستیانو رونالدو که به تازگی به اردوی پرتغال اضافه شده در دقیقه ۷۴ جای خودش را به اندره سیلوا داد. 

 

پرتغال که در جام جهانی با تیم های اسپانیا، ایران و مراکش هم گروه شده در این بازی با ترکیب پاتریسیو، سدریک، په په، آلوز، گوئررو، سیلوا، موتینیو، کاروالیو، فرناندس، گوئدس و رونالدو به میدان رفت. 

 

انگلیس ۲-۰ کاستاریکا؛ برد در آخرین گام پیش از شروع جام جهانی

به گزارش نود، انگلیس پنج شنبه شب در دیداری دوستانه با دو گل رشفورد و ولبک موفق شد کاستاریکا را شکست دهد تا با برد بازی های دوستانه اش را خاتمه دهد و راهی روسیه شود.

 

در یکی از بازی های مهم دوستانه، پنج شنبه انگلیس در الندرود به مصاف کاستاریکا رفت، در این مسابقه ساوتگیت سرمربی سه شیرها تیمش را با ترکیبی متفاوت به زمین فرستاده بود و بیشتر بازیکنان ذخیره در ترکیب ابتدایی قرار داشتند، یاران ساوتگیت در طول بازی نسبت به حریف برتر بودند و به پیروزی دو گله رسیدند.

 

دقیقه ۱۳ بازی رشفورد به زیبایی هر چه تمامتر گل اول را به ثمر رساند. دقیقه ۷۶ هم سانتر دله الی با ضربه سر ولبک به گل دوم منجر شد تا انگلیس با نتیجه ۲-۰ این بازی را پیروز شود.

 

تیم ملی انگلیس دوشنبه ۱۸ ژوئن اولین بازی اش را در جام جهانی مقابل تونس برگزار می کند.

 

سایر نتایج دیدارهای دوستانه (97/3/17)

اخبار,اخبار ورزشی,دیدارهای دوستانه فوتبال ملی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------