خداداد: دایی می‌دانست کریمی هست و گفت می‌آیم/ حمله به سفارت بهانه‌ای شده که مسخره‌بازی درست کنند



اخبار,اخبار ورزشی,خداداد عزیزی و علی دایی

درست ۲۱ سال قبل در چنین روزی خداداد عزیزی یکی از به یادماندنی‌ترین گل‌های تیم ملی ایران را وارد دروازه عربستان کرد، به همین بهانه سر صحبت را با این چهره دوست‌داشتنی باز کردیم.

روزنامه خبرورزشی نوشت:

 

زیباترین گلی که به ثمر رسانده‌اید مقابل کدام تیم بود؟

در بحث گل‌های ملی، ۲ گلی که به استرالیا زدم را خیلی دوست دارم چون سرانجام شیرینی برای تیم کشورم داشت اما گلم به عربستان هم خاطره‌انگیز است.

 

دریبل زدن ۴، ۵ بازیکن عربستان برنامه قبلی شما بود یا ناگهانی شد؟

من دنبال برد تیم ملی بودم نه گل زدن، در آن صحنه دریبل زدم تا توپ را به یکی از بچه‌ها پاس بدهم ولی دیدم مدافع عربستان تکل زد، سریع زدم سر توپ! نفر بعدی‌شان هم تکل زد دوباره سر توپ زدم که روی چمن لیز خورد و رفت! در کل ۲۰ ثانیه شیرینی بود چون در یک محوطه یک در یک، ۴، ۵ نفرشان را دریبل زده و چمن دادم و زدم توی گل (خنده) حقیقت ماجرا هم این است که من از تیم عربستان خوشم نمی‌آید و از خودم بابت آن گل راضی هستم.

 

الان هم حاضر نیستند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مهمان یا میزبان تیم‌های ایرانی باشند.

من از سیاست بیزارم اما معتقدم حمله به سفارت آن‌ها اصلاً درست نبود چون بهانه دست‌شان دادیم. این اتفاق باعث شد آن‌ها مظلوم‌نمایی کنند و این مسخره‌بازی‌ها را درست کنند، AFC هم بهانه پیدا کرده تا بگوید بازی‌ها باید در زمین بی‌طرف برگزار شود.

 

قرار است آخر هفته در سرپل ذهاب بازی کنید؟

بله، کریم باقری، علی کریمی، بختیاری‌زاده، برومند، مؤمن‌زاده، دین‌‌محمدی، من و... پنج‌شنبه یک بازی نمادین ۹۰ دقیقه‌ای برگزار می‌کنیم.

 

علی دایی چطور؟

تماس گرفتم ولی موفق نشدیم صحبت کنیم.

 

با توجه به حضور علی کریمی بعید است علی دایی بیاید.

هفته قبل که قرار بود با تیم روسیه بازی کنیم می‌دانست علی کریمی هست ولی اعلام کرد می‌آید، بازی برای زلزله‌زده‌ها که این حرف‌ها را ندارد. همه ما در این شرایط کنار هم هستیم و برخی شیطنت‌ها سوءتفاهم ایجاد می‌کند. همه پیشکسوتان فوتبال ایران خیرخواه و مردمی هستند. علی دایی هم اگر مشکلی و برنامه خاصی نباشد در این مسابقه شرکت خواهد کرد.

 

گویا شبکه سوم هم تصمیم گرفته این مسابقه را پخش کند.

بله، مدیران این شبکه مثل همه ما در کنار مردم و زلزله‌زدگان هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------