صالح اباذری هم طلا گرفت/کاراته ایران قهرمان لیگ جهانی شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی کاراته ایران

پرونده تیم اعزامی ایران به پنجمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته با کسب ۱۲ مدال طلا، نقره، برنز و عنوان قهرمانی این مسابقات در استانبول بسته شد.

به گزارش مهر، آخرین نماینده ایران در این دوره از مسابقات صالخ اباذری بود که برای کسب مدال طلای وزن ۸۴+ کیلوگرن به دیدار «دارنل گاردی» از هلند رفت و با کسب پیروزی در برابر این رقیب سومین طلای تیم کشورمان را به خود اختصاص داد.

 

این دیدار جذاب و دیدنی که با برتری نماینده کشورمان آغاز شده بود، با تساوی ۵ بر ۵ خاتمه یافت و در نهایت این اباذری بود که با رای داوران به عنوان کاراته کای پیروز از تاتامی خارج شد و طلای دیگر را برای تیم کشورمان به ارمغان آورد. وی بعد از یک دور استراحت، کاراته کاهایی از کرواسی، هلند، مهدی عاشوری دیگر نماینده کشورمان و ترکیه را شکست داد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

 

رده بندی نهایی لیگ جهانی

 

در پایان سه روز رقابت ۶۰۷ کاراته کا از ۴۳ کشور، ایران با سه طلا، دو نقره و ۷ برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد. ژاپن با دو طلا، سه نقره و ۵ برنز در جای دوم ایستاد و ترکیه میزبان مسابقات با 2 طلا، دو نقره و یک برنزسوم شد. ایتالیا با دو طلا، یک نقره و یک برنز ، چین تایپه با یک طلا، یک نقره و اکراین با یک طلا و یک برنز عناوین چهارم تا ششم را کسب کردند.

 

برای تیم کشورمان در این دوره از مسابقات امیرمهدیزاده ، مهدی خدابخش و صالح اباذری سه مدال طلا، سید علی کریمی و بهمن عسگری دو مدال نقره، طراوت خاکسار، سامان حیدری، امیررضا میرزایی، ذبیح الله پورشیب و تیم های کاتای مردان و زنان کشورمان هفت مدال برنز کسب کرده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------