آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

هدیه بزرگ بعد از پیروزی؛ تا ۲۰۱۹ با کی‌روش



اخبار,اخبار ورزشی,کارلوس کی روش

ایران موفق شد با یک گل از سد مراکش بگذرد.

به گزارش خبرآنلاین، دوران کی‌روش در ایران، احتمالا تا جام ملت‌های امارات هم ادامه خواهد داشت. تیم ملی پس از ۲۰ سال امروز دومین بردش در ادوار جام جهانی را بدست آورد. پیش از این تنها برد ایران، به دیدار مشهور با آمریکا مربوط می‌شد. تیم ملی ۴ سال قبل در بازی با آرژانتین، شانس زیادی برای برد داشت اما سرانجام، امروز توانست بدون گل خوردن ببرد و جام جهانی را با پیروزی آغاز کند.

 

یکی از نگرانی‌های تیم ملی در جام جهانی، بلاتکلیفی نیمکت ایران پس از این مسابقات بود. تا شروع جام ملت‌های آسیا، زمان زیادی باقی نمانده اما قرارداد کی‌روش بعد از جام جهانی تمام می‌شود و حتی شایعات زیادی درباره یک جانشین ایرانی برای او وجود دارد.

 

پس از بازی امروز ایران و مراکش، عادل فردوسی‌پور در خبری روی آنتن برنامه ۲۰۱۸ اعلام کرد توافق با کی‌روش تا جام ملت‌های آسیا انجام شده و او در این مسابقات، روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست. خبری که می‌تواند بعد از بردن مراکش، اتفاق مهمی برای تیم ملی باشد. تیم رویایی کی‌روش بعد از حضور در دو جام جهانی، حالا می‌توان حداقل برای چند ماه دیگر به رویا پردازی ادامه دهد و وارد مهمترین تورنمنت فوتبال آسیا شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------