آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

فشارهای سیاسی باعث تغییر منصوریان نمی‌شود/ناجوانمردانه حمله کردند



اخبار,اخبارورزشی, منصور قنبرزاده،علیرضا منصوریان

منصور قنبرزاده تاکید کرد:
فشارهای سیاسی باعث تغییر منصوریان نمی‌شود/ناجوانمردانه حمله کردند

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اعلام کرد که زیر بار فشارهای سياسی برای تغيير علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه نمی‌رود، مگر اينكه اين تيم مديريتی دیگر نباشند.

منصور قنبرزاده در حاشيه مراسم اختتاميه جام رسانه‌ها، ضمن بیان مطلب فوق گفت: منصور قنبرزاده در حاشيه مراسم اختتاميه جام رسانه‌هابا كمترين امكانات به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، آنهم با يك تیم جوان و گمنام و یک سرمربی جوان که نيم سهميه ایران را به یک سهمیه تبدیل کرد و به جمع ۸ تیم برتر آسیا رساند اما ناجوانمردانه به تيم ما حمله كردند.

وی در ادامه به موضوع مهمی اشاره کرد: برای تیم ما حاشیه ایجاد کردند آنهم در شب برگزاری دیدار فینال جام حذفی زیرا وقتی به هتل برگزاری اردوی تیم رفتم، دیدم چند دلال در حال پچ پچ کردن با بازیکنان تیم ما هستند و می‌خواهند نفرات ما را ببرند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین افزود: برای جامعه ورزش کشور متاسفم که اینگونه با تیم ما رفتار می‌کنند. اینکه چند روز پیش از این مسابقه مهم سایت یک باشگاه از جذب نفرات تیم نفت خبر می‌دهد که اتفاقی حرفه‌ای نبود.

وی با اشاره به اینکه از همه جا به باشگاه نفت تهران فشار وارد می‌کنند، تاکید کرد: زير بار فشارهای سياسی برای تغيير علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نمی‌رويم، مگر اينكه اين تيم مديريتی نباشند.

قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا منصوریان در این تیم می‌ماند، می‌رود یا حضور 50-50 است؟، گفت: تا الان منصوریان قطعادر تیم نفت تهران می‌ماند اما از فردای خودمان خبری ندارم.

 

اخبار ورزشی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------