مکزیک در آستانه حذف / میزبان در جایگاه نخست



اخبار,اخبارورزشی,دور دوم مرحله گروهی کوپا آمریکا

دور دوم مرحله گروهی کوپا آمریکا
مکزیک در آستانه حذف / میزبان در جایگاه نخست

بامداد امروز در جریان دور دوم از مرحله گروهی مسابقات کوپا آمریکا دو دیدار برگزار شد که در نهایت، مکزیک دومین تساوی‌اش را به دست آورد و در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار گرفت و شیلی هم با وجود تساوی در جایگاه دوم ماند.

دور دوم از مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمریکا بامداد امروز با دو دیدار آغاز شد.

در این دو دیدار که از گروهA بودند (از مجموع سه گروه A و B و C) یازده گل به ثمر رسید و هشت کارت زرد هم داده شد.

در دیدار نخست که از ساعت یک و سی دقیقه بامداد و در ورزشگاه الیاس فیگوئه‌روآ در حضور حدود شش هزار نفر برگزار شد، بولیوی با سه گل حریفش را شکست داد.

بولیوی 3 - اکوادور 2

پس از این دیدار و از ساعت چهار بامداد هم شیلی میزبان مسابقات به مصاف مکزیک رفت که این دیدار در نهایت با تساوی به پایان رسید.

شیلی 3 - مکزیک 3

در این دیدار که در ورزشگاه ناسیونال جولیو مارتینز و در حضور بیش از 45 هزار نفر برگزار شد، ویدال در دقایق 22 و 55، و وارگاس در دقیقه 42 برای شیلی گلزنی کردند و از سوی دیگر، ووسو در دقایق 21 و 66، و خیمنز در دقیقه 29 برای مکزیک گل زدند.

با این نتایج، شیلی با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت دو در جایگاه نخست گروه قرار گرفت و بولیوی هم با چهار امتیاز و تفاضل گل مثبت یک، در رتبه دوم ایستاد؛ تیم مدعی مکزیک هم با دو امتیاز در رده سوم است و اکوادور، بدون امتیاز، چهارم.

بامداد فردا دو دیدار میان پاراگوئه و جامائیکا و آرژانتین با اروگوئه به ترتیب در ساعات یک و سی دقیقه و چهار برگزار می‌شود.



اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------