اظهارات جالب منصوریان دربرنامه نود



اخبار,اخبار,ورزشی,علیرضا منصوریان

استقلال نیاز به پوست اندازی دارد/ اعضای نفت برای حضور در رسانه‌ها با هم رقابت نمی‌کنند

 منصوریان: نجف نژاد با من برای حضور در استقلال صحبت کرد/ نمی‌توانم فعلاً تصمیمی بگیرم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: نجف نژاد رئیس هیات مدیره استقلال با من تماس گرفت و گفت که من یکی از گزینه‌ها برای حضور در این تیم هستم.بین‌المللی ارزان‏تر از بازار داخلی می‌فروشد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با حضور در برنامه 90 در ابتدای صحبت‌های خود به پیروزی مقابل الاهلی عربستان اشاره کرد و به تمجدید از بازیکنانش در دیدار مقابل این تیم پرداخت.

وی گفت: بچه‌های تیم تمام توان خود را مقابل الاهلی گذاشتند و خوشبختانه موفق شدیم در بهترین فضا صعود خوبی داشته باشیم.

منصوریان درباره تجهیزاتی که در تمرینات تیمش استفاده می‌کند گفت:‌ ما همه چیز را برای خودمان تولید کردیم برخی می‌گفتند این دستگاه‌های GPS ادوات جنگی است اما در واقع اینگونه نبود ما در 24 بازی لیگ از این دستگاه‌ها استفاده کردیم و فقط در دیدار مقابل استقلال امیرحسین صادقی متوجه آن شد.

وی ادامه داد: برای اینکه در تیم‌مان تغییرات ایجاد کنیم ابتدا هتل محل تیم را عوض کردیم و دلیل آن این بود که نمی‌خواستیم بازیکنان‌مان با بازیکنان تیم‌هایی نظیر استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد روبه‌رو شوند و به دلیل آن بود که این بازیکنان مبالغ گران‌قیمتی از تیم‌های خود می‌گرفتند و نمی‌خواستیم بازیکنان‌ ما با ان‌ها برخورد داشته باشند و از نظر روحی دچار مشکل شوند.

منصوریان ادامه داد:‌ در مرحله بعدی به دنبال جذب هوادار رفتیم و تلاش کردیم که بازی‌های خوبی ارائه کنیم تا بتوانیم به این هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت درباره میزان هزینه‌ایی که برای این تیم در این فصل شده است، گفت: در حدود 13 میلیارد و 400 میلیون تومان برای نفت هزینه شد که 3 میلیارد و 300 میلیون آن برای لیگ قهرمانان آسیا بود. نزدیک 65 درصد مبالغ بازیکنان پرداخت شده و 35 درصد آن باقی مانده است. اگر در جام باشگاه‌ها حضور نداشتیم هزینه ما در حدود 10 میلیارد می‌شد.

وی با اشاره به مبالغی که سایر تیم‌های آسیایی در لیگ قهرمانان انجام دادند و العین رقیب این تیم در آسیا گفت:‌ تیم اماراتی برای 2 روزی که در ایران حضور داشت برای هر وعده ناهار و شام در حدود 24 میلیون تومان برای 50 نفر غذا هزینه می‌کرد و ما مجبور بودیم تا هزینه ‌آنها را پرداخت کنیم.

منصوریان یکی از عوامل موفقیت نفت را دور بودن از حاشیه‌ها دانست و عنوان کرد: دور بودن از حاشیه‌ها خیلی به ما کمک کرد. در استقلال و پرسپولیس خیلی از بسترها باید تغییر کند در تیم ما اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل بسیار کم در مطبوعات ورود می‌کنند و فضایی وجود ندارد تا آنها در مطبوعات و صداوسیما به رقابت با یکدیگر بپردازند.

وی درباره حضور در استقلال گفت:‌ با تمام احترامی که به نفت و استقلال دارم می‌خواهم بگویم صرفاً حضور یک نفر در یک تیم نمی‌تواند چندان تأثیرگذار باشد. در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس باید ایده‌ جابه‌جا شود. تمام ارکان باشگاه استقلال نیاز به پوست‌اندازی دارند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران ادامه داد: در تیم نفت من یک شخص بودم که ایده‌ام را آنجا آوردم و در این تیم بستر آماده بود و مقامات باشگاه هم با تصمیمات من هیچ مخالفتی نداشتند. در حال حاضر نمی‌دانم در استقلال و پرسپولیس شرایط چگونه است  و در حال حاضر اصلاً نمی‌توانم تصمیمی بگیرم.

منصوریان افزود: چند روز پیش گفتم یک عزیزی به من زنگ زد و ایشان آقای نجف‌نژاد رئیس هیأت مدیره استقلال بودند، حدود 60 ثانیه با ایشان صحبت کردم و گفتم که اصول حرفه‌ای ایجاب می‌کند که به نفت متعهد باشم. در عین حال به دلیل تماسی که ایشان با من داشت از او بسیار تشکر کردم. متأسفانه 16 نفر بعد از این صحبت‌های من به اظهارنظر پرداختند که در این باره واقعاً باید بگویم نیاز است که حرفه‌ای شویم.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------