اختتامیه‌ای زیبا و پایان‌ حاشیه‌های فوتبال در فصل ۹۳-۹۴



اخبار,اخبار,ورزشی,مراسم اختتامیه واهدای جام حذفی به تیم قهرمان پایانی فوتبال درفصل ۹۳-

اختتامیه‌ای زیبا و پایان‌ حاشیه‌های فوتبال در فصل ۹۳-۹۴

٨ مراسم اختتامیه و اهدای جام حذفی به تیم قهرمان پایانی بر حواشی فوتبال در فصل ۹۳-۹۴ بود.

چهاردهمین دوره لیگ برتر ایران یکی از مهیج‌ترین مسابقات باشگاهی در آسیا بود و در هفته آخر سه باشگاه شانس قهرمانی داشتند. این مسابقات آنقدر هیجان انگیز بود که حتی کی‌روش در توصیف هفته آخر گفت :« باید با اعصاب قوی هفته آخر لیگ را تماشا می‌کردید!»

با این حال برخی کج‌سلیقگی‌ها که ارتباطی هم به سازمان لیگ نداشت کام همه فوتبالدوستان ایرانی را تلخ کرد تا اختتامیه لیگ برتر دیده نشود و مراسم اهدای جام به تیم قهرمان زیر سایه حاشیه‌ها قرار بگیرد و همه چیز تحت تاثیر اتفاقات حاشیه‌ای هفته آخر در تبریز قرار گرفت و به این ترتیب زحمات مسئولان سازمان لیگ و برگزار کنندگان جشن اختتامیه لیگ چهاردهم نادیده گرفته شد آن هم در حالیکه روابط عمومی سازمان لیگ برای دو شهر تبریز و اصفهان سکوی قهرمانی و مراسم اختتامیه در نظر گرفته بود.

با این حال مراسم اختتامیه جام حذفی در ورزشگاه تختی تهران بسیار با شکوه و فراتر از فوتبال ایران برگزار شد. سکوی قهرمانی شکیل و زیبا، نور افشانی چشم نواز بخشی از کوشش‌های روابط عمومی سازمان لیگ در مراسم اختتامیه جام حذفی بود.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ هم قبل از مراسم اعلام کرد به جز مدیر تیم قهرمان و رئیس فدراسیون و معاون وزیر ورزش شاهد حضور افراد دیگری بر روی سکوی قهرمانی نخواهیم بود و در شب برگزاری مراسم هم همین وعده‌ها عملی شد و بازیکنان و مربیان تیم ذوب آهن با خیال راحت جشن قهرمانی‌شان را در تهران برگزار کردند.

در کنار انتقادهایی که به سازمان لیگ داشته و داریم گاهی باید به نکات مثبت و اقدام‌های ارزنده مسئولان این سازمان هم اشاره کرد تا خستگی به تن‌شان نماند هرچند که در پایان لیگ چهاردهم چنین شد.

اخبار ورزشی - فارس

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------