مظلومی: به دنبال بازیکنان گران‌قیمت برای استقلال نیستم/ برنامه‌هایم مشخص است



اخبار,اخبارورزشی,پرویزمظلومی

باید با بازی‌های زیبا تماشاگران را به ورزشگاه می‌آوریم
مظلومی: به دنبال بازیکنان گران‌قیمت برای استقلال نیستم/ برنامه‌هایم مشخص است

گزینه سرمربیگری استقلال گفت: به دنبال بازیکنان گران‌قیمت برای استقلال نیستم، بلکه می‌خواهم نفراتی بیایند که کمک‌حال باشند.

 مرحله دوم کلاس حرفه‌ای است و از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود، کلاس بسیار پر محتوا و سطح بالایی است که در این کلاس به مباحث بدنسازی می‌پردازند که هر سرمربی باید آگاهی و دانش لازم را در مورد بدنسازی داشته باشد.

وی در مورد اینکه مباحث کلاس ظاهراً سنگین و پیچیده بوده است، گفت: این کلاس در سطح بالا است، وقتی کلاس حرفه‌ای است باید محتوای درس هم بالا باشد.

سرمربی اسبق استقلال در مورد اینکه یکی از گزینه‌های مربی‌گری در فصل آینده استقلال است، گفت: برنامه‌های محکمی را داده‌ام که اهداف آن مشخص است، برنامه‌هایم باید ببینیم چه نظری دارند، هرچه سریع‌تر باید برای استقلال تصمیم بگیرند، هر اتفاقی بیفتد برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم؛ چه من سرمربی باشم و چه من نباشم. به نظر من استقلال در حال از دست دادن زمان است.

مظلومی در مورد اینکه بهتر است سرمربی فصل آینده استقلال ایرانی باشد یا خارجی، گفت: من نمی‌توانم نظر بدهم زیرا تصمیم‌گیرنده نیستم و افراد دیگری تصمیم می‌گیرند.

وی در مورد اینکه آینده استقلال در فصل آینده به عنوان یک استقلال خوشبین است، گفت: بله، می‌توان خوشبین بود، استقلال اگر از هم‌اکنون کارش را شروع کند می‌تواند یک تیم پر قدرت بسازد و بازیکنان مورد نظرش را در خطوط مختلف جذب کند.

مظلومی در مورد اینکه شعارش آشتی با هواداران استقلال است، گفت: بله، باید هواداران را با بازی‌های زیبا و تماشاگر پسند به ورزشگاه بکشانیم، یکسری از بازیکنان هستند که می‌توانند خیلی به استقلال کمک کنند، دنبال بازیکن‌های گران‌قیمت نیستم، ما می‌خواهیم بازیکنانی را جذب کنیم که ما را به هدفمان برسانند.

 


اخبار ورزشی - فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------