آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

غیبت ایرانی ها در تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم منتخب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که در این تیم نام هیچ بازیکنی از تیم های ایرانی دیده نمی شود.

به گزارش ایسنا، هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه  و سه شنبه اخیر برگزار شد و فقط استقلال خوزستان توانست با یک گل الفتح عربستان را شکست دهد. همچنین پرسپولیس و ذوب آهن نیز با تساوی یک بر یک مقابل الهلال عربستان و العین عربستان متوقف شدند و استقلال با شکست 2 بر یک در دقایق پایانی مقابل الاهلی امارات از کسب امتیاز بی نصیب ماند.


با اتمام بازی های این هفته از مسابقات، AFC تیم منتخب هفته نخست را اعلام کرد که در ترکیب یازده نفره این تیم نام هیچ بازیکنی از ایران دیده نمی شود.


در این تیم، یاسر المسیلیم (الاهلی عربستان)، ریم چانگ وو ( الوحده دوبی )، پرومارک ( موانگ تونگ تایلند )، اسماعیل احمد ( العین امارات)، ماکینو ( اوراوا ردز ژاپن)، وانگ (گوانگژو اورگراند چین)، پائولینهو(گوانگژو اورگراند چین)، لیائو لیشنگ ( گوانگژو اورگراند چین)،سلمان الموواشر ( الاهلی عربستان)، ماکیته دیوپ ( الاهلی امارات) و یوسف العربی ( لخویا قطر) دیده می شوند.


همچنین العربی از لخویا با زدن 2 گل از روی سه شوت، به عنوان برترین بازیکن این هفته از مسابقات معرفی شد و پس از او نیز، دیوپ از الاهلی امارات و وانگ شانگویان از گوانگژو قرار گرفتند.


هفته دوم این مسابقات روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته پیش رو برگزار می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------