اول فرکی را می خواستیم ولی گفت شرایط حضور در استقلال را ندارد



اخبار,اخبارورزشی,پورحیدری

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «یک روز با من تماس گرفتند و گفتند که او به عنوان سرمربی انتخاب شده است، ولی با صراحت می‌گویم که هیچ نقشی در این انتخاب نداشتم.»

منصور پورحیدری در خصوص انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال و اینکه تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه در مصاحبه‌های خود از نقش مهم سرپرست آبی‌پوشان در انتخاب وی صحبت کرده‌اند، گفت: «واقعاً نمی‌دانم در این مورد چه بگویم، ولی بهتر است بعضی از دوستان آگاهی داشته باشند و سپس در خصوص این مسائل صحبت کنند. متأسفانه در این مدت حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون انتخاب سرمربی استقلال مطرح شد. من ترجیح می‌دهم در این خصوص به‌طور شفاف حرف بزنم تا خیلی چیزها روشن شود.»

 

* برای مربیگری استقلال ابتدا با حسین فرکی تماس گرفتم
وی در ادامه افزود: «همان‌طور که می‌دانید به من حکم دادند تا از گزینه‌های هدایت استقلال برنامه بگیرم. آن زمان علیرضا منصوریان با نفت تهران درگیر دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا بود و در ادامه مدیرعامل باشگاه با این مربی مذاکره کرد. در نهایت هم همه می‌دانند که شرایط حضور او در استقلال فراهم نشد. البته من اینجا باید به موضوعی اشاره کنم که تا الان هیچ صحبتی در مورد آن نکرده‌ام. من برای مربیگری استقلال با اولین نفری که تماس گرفتم حسین فرکی بود و شاید هم الان راضی نباشد که این موضوع را رسانه‌ای کردم.»

 

* به فرکی حق می‌دهم که به پیشنهاد مرا قبول نکرد
پورحیدری خاطرنشان کرد: «دو روز از جراحی زانوی فرکی گذشته بود که من با او صحبت کردم. البته فرکی در آن زمان به من گفت که شرایط حضور در استقلال را ندارد. من هم حق را به او می‌دهم، چون شرایط استقلال در آن روزها واقعاً نابسامان بود و فرکی هم به عنوان یک مربی حق داشت خودش را درگیر این مسائل نکند. فقط خواستم این موضوع را عنوان کنم که روشن شود برای سرمربیگری استقلال چه پیشنهادی داشتم.»

 

* اگر مظلومی گزینه من بود، چرا ابتدا به دنبال شخصی دیگر رفتم؟!
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: «اگر گزینه من پرویز مظلومی بود، پس چرا در همان ابتدا پیشنهاد جذب او را به باشگاه ندادم تا قال قضیه کنده شود؟! بعد از آن بحث حضور مربی خارجی مطرح شد که در نهایت این موضوع هم منتفی شد. در نهایت گزینه‌هایی مانند پرویز مظلومی، جواد زرینچه، مجید نامجومطلق و فیروز کریمی ماندند. این همه اتفاق افتاد و مظلومی در نهایت انتخاب شد. با این شرایط آیا من این مربی را به استقلال تحمیل کردم؟»

 

* هیچ اطلاعی از انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی استقلال نداشتم
سرپرست تیم فوتبال استقلال یادآور شد: «شما بروید از آقای افشارزاده سؤال کنید. او شاهد است و می‌تواند تمام حقایق را بگوید. من هیچ اطلاعی از انتخاب مظلومی به عنوان سرمربی استقلال نداشتم. یک روز با من تماس گرفتند و گفتند که او به عنوان سرمربی انتخاب شده است، ولی با صراحت می‌گویم که هیچ نقشی در این انتخاب نداشتم. البته مظلومی دوست من است و ارتباط خوبی با هم داریم، هر کمکی هم از دستم بربیاید برای او انجام می‌دهم.»

 

* گفتم فعلاً پیراهن شماره 7 را آماد نکنند تا جلسه هیئت مدیره برگزار شود
پورحیدری در مورد بایگانی شدن پیراهن شماره هفت استقلال که گفته بود این اتفاق با تصمیم او رخ داده است، گفت: «من دلیلش را می‌گویم که چرا چنین تصمیمی گرفتم. آن زمان آقای افشارزاده در ایران نبود و بحث کوچکی هم بین بچه‌ها در این مورد به وجود آمده بود. من باید این موضوع را مدیریت می‌کردم و چنین تصمیمی گرفتم. من گفتم که فعلاً پیراهن شماره هفت را آماد نکنند تا جلسه هیئت مدیره برگزار شود و مسئولان ارشد باشگاه در این خصوص تصمیم بگیرند.»

 

* دوست ندارم بهانه بیاورم تا به 10 نفر دیگر برای حرف زدن بهانه بدهم
وی در خصوص وضعیت فعلی استقلال، عدم هماهنگی تاکتیکی و مشکلات بدنی بازیکنان این تیم گفت: «این موضوع دلایل مختلفی دارد که مهمترین آنها دیر شروع شدن تمرینات است. از طرفی استقلال تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشته و تیم نیاز به زمان دارد تا به شرایطی ایده‌آل برسد. برخی بازیکنان هم دیر به تیم اضافه شدند و تعدادی هم مصدوم هستند. البته من بهانه نمی‌آورم و استقلال باید نتیجه بگیرد. من دوست ندارم بهانه بیاورم تا به 10 نفر دیگر برای حرف زدن بهانه بدهم.»

 

اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------