برای بازیکنانِ مجرد استقلال بندکفش گره می‌زنیم!



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارسرپرست باشگاه استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ، گفت: با این برنامه ما سیزده فروردین داخل هواپیما هستیم و به جای سبزه باید برای بازیکنان مجرد استقلال بند کفش گره بزنیم!

میرشاد ماجدی  درباره آخرین شرایط استقلال اظهار کرد: امیدوارم در سال جدید بدشانسی دست از سر استقلال بردارد و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. چهار بازیکن ما در اردوی تیم ملی هستند و دوازدهم فروردین یعنی دو روز قبل از بازی با فولاد خوزستان به ما اضافه خواهند شد.

وی با کنایه نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ، تصریح کرد: این هم یکی از برنامه‌های خوب سازمان لیگ است! حالا اگر بازی ما با فولاد خوزستان به جای چهاردهم روز پانزدهم برگزار می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟

سرپرست استقلال تصریح کرد: با این حساب ما باید روز سیزده‌به‌در که اکثر مردم ایران به تفریح می‌روند، داخل هواپیما بنشینیم و به سمت اهواز برویم.

ماجدی با شوخی صحبت‌هایش را ادامه داد و افزود: حالا با این شرایط روز سیزدهم فروردین و داخل هواپیما باید به جای سبزه برای بازیکنان مجرد استقلال بند کفش گره بزنیم!

سرپرست استقلال در پایان درباره میزان پرداختی قرارداد کادر فنی استقلال هم گفت: درصد زیادی از قرارداد ما مانده و باشگاه آنرا نداده است. فقط شب عید بود که مبلغ ناچیزی را به حساب کادر فنی ریختند.

 

اخبار ورزشی - مهر

  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------