آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

واکنش "محمد نوری" به اخراج صادقیان



اخبار,اخبارورزشی,محمدنوری

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس از ابتدای فصل اصرار داشت با مشکلات حاشیه ای تیم برخورد شود اما این اتفاق با حضور برانکو ایوانکوویچ افتاد.

نوری به هواداران پرسپولیس وعده داد سال آینده با جذب نفرات قوی و ساخت تیم خوب نتایج این فصل را جبران می کنند.

 

پایم لیز خورد
به نظر من بازی با سایپا خیلی خوب بود و در حفظ توپ خوب کار کردیم و با زدن دو گل مزد زحماتمان را گرفتیم اما باز هم گل های بدی می خوردیم و در نهایت بازی 2- 2 شد. فکر می کنم گلی که من زدم درست بود و من به عمد توپ را با دست نزدم و هیچ قصد و قرضی نداشتم. داور این گل را درست اعلام کرد اما کمک داور که این مساله زیاد هم به او مربوط نبود گل را آفساید اعلام کرد. من هم عصبانی شدم. در صحنه پنالتی هم با دو تا پایم لیز خوردم و تعادلم را از دست دادم و فکر می کنم بازیکن حریف هم از این مساله استفاده کرد. داور هم می توانست پنالتی را نگیرد. اما باز هم یک امتیاز گرفتیم و جایگاهمان بهتر شد و تیم های پائین جدول هم باختند.

 

پرسپولیس از نظر فوتبالی بهتر می شود
به نظر من پرسپولیس بازی به بازی از لحاظ فوتبالی بهتر می شود و ما هم امیدواریم برای فصل آینده تیم بهتری داشته باشیم. همانطور که با آقا کریم صحبت کردیم می خواهیم تیم فوق العاده قوی داشته باشیم و با تغییرات نتایج خوبی می گیریم.

7 ماه پیش گفتم کمیته انضباطی تشکیل دهید
به قول معروف خشت اول چون نهد معمار کج،تا ثریا می رود دیوار کج.. متاسفانه از ابتدای فصل آجرهای باشگاه را کج گذاشتیم و این اتفاق های حاشیه ای هم در پایان فصل می افتد.من 7 ماه پیش گفتم باشگاه باید کمیته انضباطی داشته باشد اما گوش شنوایی وجود نداشت و حالا هم چوب نداشتم کمیته انضباطی و برخورد نکردن را می خوریم.

سال آینده بازیکن باید از فیلتر شخصیتی رد شود
دیروز هم بعد از بازی گفتم برای سال آینده می خواهیم تیم قدرتمندی بسازیم و با آقا کریم در این مورد صحبت هایی انجام شده که سال آینده بازیکنان اول از فیلتر اخلاقی و شخصیتی رد شوند. هواداران در این 2،3 بازی باقی مانده هم مارا تحمل کنند و قول می دهیم فصل بعد همه چیز را درست کنیم.اگر از روز اول با این رفتارها برخورد می شد این اتفاقات نمی افتاد.

پرسپولیسی ها هیچوقت 6 را نشان ندادند
من دیروز حواسم نبود که میلاد میداودی عدد 4 را نشان داد. اما تا حالا ندیدم یک بازیکن پرسپولیس این کار را یکند و این کار منطقی نیست چون بین هواداران تشنج ایجاد شد. کار میلاد درست نبود و امیدوارم این ماجرا تکرار نشود.اگر او دوست دارد به استقلال برگردد امیدوارم این اتفاق برایش بیافتد. میلاد بازیکن با اخلاق و با شخصیتی است اما این مسائل به نفع فوتبال ما نیست.

حضور برانکو از هر چیزی واجب تر بود
برانکو انسان با شخصیتی است و پانادیچ کمک ایشان هم تفکر مثبتی دارد. آنها بسیار با ادب، با شخصیت و با دیسیبلینی هستند و حضور برانکو و نظم و انضباطی که در تیم ایجاد کرده از هر چیزی برای پرسپولیس واجب تر بود. اقرات تصمیمات برانکو را در فصل آینده می بینید.

صد در صد به دور بعد صعود می کنیم
ما برای سه امتیاز جلوی بنیادکار بازی می کنیم و صد در صد سه امتیاز را می گیریم و به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنیم. اما در دور بعد بازی های سختی با الهلال و السد داریم و می خواهیم هواداران به آنچه لیاقتش را دارند، برسند.من به تیم های دیگر و اینکه چه تیمی قهرمان می شود اهمیت نمی دهم.

از تصمیمات انضباطی برانکو حمایت می کنم
من به عنوان کاپیتان پرسپولیس از تصمیمات انضباطی برانکو ایوانکوویج حمایت می کنم. این تصمیمات باید در مورد بازیکنان بزرگ و حتی خود من اگر خطا کردم اجرا شود. بزرگترین کار را در درجه اول برانکو انجام داد و من همیشه از تصمیمات انضباطی حمایت می کنم.

امکانات ساده پزشکی هم نداریم
برای من فرقی نمی کند که چه کسی در مزایده برنده شود. شرایط باشگاه ما در حال حاضر خیلی مشکل دارد و حتی امکانات ساده پزشکی هم نداریم و در این شرایط باید هرچه زودتر تصمیمی بگیرند که به نفع باشگاه است. امیدوارم باشگاه سرو سامان بگیرد و هواداران دیگر غصه نخورند و با خیال راحت بازی تیم شان را ببینند.

 

 

اخبار ورزشی - ورزش3

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------