آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

انتقاد تند و كنایه آمیز پیروانی از منصوریان به بهانه شادی گواردیولا



اخبار,اخبار ورزشی,افشین پیروانی

مدیرتیم ملی فوتبال ایران که به عنوان کارشناس به برنامه به اضافه فوتبال رفته بود، از عادت های غیر حرفه ای همکارانش در فوتبال ایران انتقاد کرد.

افشین پیروانی که به برنامه به اضافه فوتبال رفته بود تا کارشناس فنی برنامه رضا جاودانی برای تحلیل بازی رئال مادرید و یوونتوس باشد، در بخشی از حرف هایش با سئوالی از سوی رضا جاودانی، مجری این برنامه مواجه شد که اعتراض های بکن باوئر از پپ گواردیولا را مقایسه می کرد با رفتارهای پیشکسوتانی مثل علی پروین.

 

او اما بی آنکه این تشبیه را رد یا تائید کند گفت: «به هر حال آقای بکن باوئر معمولا اظهارنظر فنی می کند اما می بینید که کارل هاینس رومنیگه هیچ وقت این کار را انجام نمی دهد.»

 

پیروانی در ادامه به رفتار گواردیولا در بازی با تیم سابقش اشاره کرد و گفت: «واقعا دیدید که او قبل از بازی گفت همه افتخاراتش را با بارسا دارد اما وقتی قرارداد حرفه ای داشت، روبروی تیمش ایستاد و بعد از گل هم با مشت های گره کرده خوشحالی کرد.»

 

وی بدون اشاره به نام مربیان ایرانی گفت: «حالا تو فوتبال ما می گویند روی نیمکت نمی نشینند یا از نیمکت بلند نمی شوند یا کارهایی که به نظرم فقط بازی با شعور مردم است. مربی هستی، قرارداد حرفه ای داری و باید به تیمت پایبند باشی.»

 

بدون شک نخستین کسی که در این خصوص به اذهان خطور می کند حرکات علیرضا منصوریان روی نیمکت نفت تهران و هنگام بازی با استقلال است که با کلاه آبی می خواست دل هواداران استقلال را شاد كند و حاضر نشد از روی نیمکت بلند شود. وی هنگام گلزنی تیمش هم به هیچ وجه شادی نکرد.

 

گفتنی است علی دایی مدت ها برای اینکه جلوی پرسپولیس خوشحالی کرده بود با انتقاد روبرو بود. خاطره مشت های گره کرده امیر قلعه نویی هم در ذهن هواداران استقلال نقش بسته است.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------