واکنش جالب دل پیرو به فینالیست شدن یوونتوس/ از برلین به برلین!



اخبار,اخبار ورزشی,دل پیرو

کاپیتان سابق بیانکونری‌ از اینکه تیم محبوبش بعد از دوازده سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بسیار خوشحال است.

درست 12 سال از روزي كه يوونتوس در نيمه نهايي ليگ قهرمانان رئال مادريد را از پيش رو برداشت و حريف ميلان در بازي پاياني شد، مي گذرد و حالا تاريخ دوباره براي بانوي پير فوتبال اروپا تكرار شده است.

 

بدون شك تيم آن سالهاي يوونتوس با حضور بازيكناني چون جانلوئيجي بوفون، ليليان تورام، مائورو كامورانري، ادگارد داويدز، ديويد ترزگه، و الكساندر دل پيرو از ياد فوتبال دوستان نخواهد رفت و حالا هواداران بيانكونري بعد از بيش از يك دهه مجددا تيمشان را در فينال خواهند ديد.

 

الكس دل پيرو ستاره محبوب و سالهاي نه چندان دور يووه شب گذشته بعد از صعود تيم سابقش به فينال خوشحالي خود را از طريق توئيتر ابراز كرد. او بعد از سوت پايان بازي نوشت: «از برلين به سري B و از سري B به برلين. عالي بود بچه ها!»

هر چند در نگاه اول اين جمله كمي عجيب به نظر مي رسد اما منظور دل پيرو بسيار ساده است. در جام جهاني 2006 آلمان، دل پيرو همراه با تيم ملي ايتاليا قهرمان جهان شد و چند ماه بعد به علت رسوايي‌هاي فوتبال باشگاهي در اين كشور (كالچوپولي) در سري B براي يوونتوس به ميدان رفت.

 

حالا 9 سال از آن دوران مي گذرد و نماينده ايتاليا دوباره به سطح اول فوتبال اروپا بازگشته و باز هم بايد در شهر برلين براي قهرماني بجنگد.

اخبار,اخبار ورزشی,دل پیرو

 

 

 

اخبار ورزشی -خبرآنلاین

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------