آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

اگر قلعه نویی می خواهد استقلال را خوار و ذلیل تر از این کند بماند / چرا نام 10 استقلالی خائن را فاش نمی کنید؟!



اخبار,اخبار ورزشی,آتیلا حجازی

آتیلا حجازی انتقاداتی را به امیر قلعه نویی و هیئت مدیره استقلال داشت که اظهاراتش را در ادامه می خوانید:

 

* چه نظری در مورد نتایج استقلال دارید؟
- چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. به نظرم استقلال امسال ضعیف ترین نتایج خود را گرفت. نه در لیگ قهرمان شد و نه در جام حذفی. سهمیه آسیا که نگرفت هیچ، حتی نتوانست در دربی مساوی هم بگیرد و در دو بازی رفت و برگشت بازنده شد. همه این نتایج نشان می دهد که استقلال یکی از بدترین سال های خود را تجربه کرده است.

 

* کادر فنی استقلال اعتقاد دارند مشکلات مالی دلیل این مسئله بوده است؟
- یک سوال دارم. استقلال کی مشکلات مالی نداشته که کادر فنی استقلال این مسئل را بهانه می کنند. مشکلات مالی فقط مختص به این فصل نبوده و در همه سال ها وجود داشته است. هر مربی هم که به استقلال می آید می داند که خودش را باید برای این مشکلات مالی آماده کند.

 

* شاهرخ بیانی مدعی شده 10 بازیکن استقلال برای این تیم کم کاری کرده اند. شما چه نظری در این باره دارید؟
- ای کاش ایشان آن قدر شهامت داشته باشد که بگوید این ده بازیکن چه کسانی هستند. او مگر نمی گوید ده بازیکن تبانی کرده اند پس چرا نام آن ها را نمی آورد؟ اگر چنین چیزی وجود داشته باشد باید آن را اعلام کنند. یک زمان پدر من حرف از یکی دو بازیکن زد و همه می گفتند حجازی می گوید به من خیانت می کنند.

 

حالا که این ها حرف از ده بازیکن می زنند چرا نام آن ها را نمی گویند؟ اصلا سوال من این است مگر نمی گویند ده بازیکن در کار تیم ما می گذاشتند پس چرا به آن ها بازی می دادند. اگر می دانستند این همه بازیکن به آن ها خیانت می کنند، خود کادر فنی هم به هواداران خیانت کردند که به آن ها بازی دادند. به استقلال خیانت کردند که به بازیکنانی میدان دادند که می دانستند تبانی می کنند.

 

* با همه این ها شنیده اید قلعه نویی قصد ماندن در استقلال را دارد؟
- چه انتظاری دارید؟ وقتی یک مربی خودش هیئت مدیره را می چیند باید هم بماند. من در نیم فصل هم گفتم هیئت مدیره ای که توسط سرمربی تیم اداره می شود مشخص است که از او حمایت می کند.

 

وقتی سرمربی استقلال بعد از این همه ناکامی و درست بعد از باخت برابر پرسپولیس می گوید: "باید برای ماندن در فصل آینده خودم تصمیم بگیرم" آن کسی هم که به فوتبال آشناییت نداشته باشد متوجه می شود در باشگاه استقلال چه خبر است که یک مربی بعد از این همه ناکامی می داند می ماند و با اعتماد به نفس می گوید خودم تصمیم می گیرم که بمانم یا نمانم.

 

* خبر دارید بعد از دو باخت متوالی استقلال جلسات هیئت مدیره این باشگاه هم لغو شد؟
- اصلا هیئت مدیره ای وجود ندارد که جلسه آن لغو شود. هر چه زمان می گذرد بیش تر به حرف پدرم پی می برم که می گفت: "هیئت مدیره یعنی هر هفته دور هم جمع شوند و یک چلو کبابی با هم بخورند." این وسط آن ها برای خودشان تصمیم می گیرند و اصلا حواسشان به هوادار نیست.

 

* با این شرایط فکر می کنید قلعه نویی در استقلال بماند؟
- اگر می خواهند استقلال را خوار و ذلیل تر از این کنند بمانند. استقلال به تفکرات تازه نیاز دارد، به یک پاکسازی تا این تیم جان بگیرد نه این که هوادار را به این روز برسانند که استقلال کم تماشاگرترین تیم تاریخ این باشگاه باشد.

 

استقلال را بیش تر از این خوار و ذلیل نکنند و بروند تا هوادار به استادیوم بیاید. من نمی گویم من بیایم یا فلان مربی بیاید حرف من این است که استقلال الان به خون تازه نیاز دارد. بس است این قدر به هوادار ظلم نکنیم.

* با این حال قلعه نویی مدعی شده چند سال برای این تیم جام آورده است.
- او هر کار کرده برای گذشته است نه الان. در این دو فصل برای استقلال چه کار کرده است؟ مثل این است که الان مارادونا بیاید و بگوید چون من بهترین بازی ها را انجام اده ام بگذارید الان بازی کنم. آقای قلعه نویی درست است که استقلال را چند بار قهرمان کرده اما درست نیست که الان بیاید و بگوید باید بمانم.

 

حداقل به خاطر آن هوادارانی که از استادیوم زده شده اند از استقلال برود تا این تیم جان تازه ای بگیرد. برود تا هوادار هم دوباره با استادیوم آشتی کند. این ماندن ظلم به استقلال و هوادارانش است.

 

 

اخبار ورزشی - اسپورت تی وی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------