برانکو مي‌خواهد بازيکنان خودش را به پرسپوليس بياورد



اخبار,اخبارورزشی,گابریل

 فرناندو گابريل بازيکن خارجي پرسپوليس خيلي دوست داشت در داربي يا دو بازي مقابل الهلال حضور داشته باشد و توانمندي‌هاي خود را به رخ بکشد. اما شرايط و حوادث به گونه‌اي رقم خورد که او نتواند حتي يک دقيقه در اين سه بازي در ترکيب سرخپوشان ابراز وجود کند.

گابريل: برانکو مي‌خواهد بازيکنان خودش را به پرسپوليس بياورد
فرناندو گابريل بازيکن خارجي پرسپوليس خيلي دوست داشت در داربي يا دو بازي مقابل الهلال حضور داشته باشد و توانمندي‌هاي خود را به رخ بکشد. اما شرايط و حوادث به گونه‌اي رقم خورد که او نتواند حتي يک دقيقه در اين سه بازي در ترکيب سرخپوشان ابراز وجود کند.

 

گابريل که در ديدار مقابل نفت مسجدسليمان به شدت آسيب ديده بود با وجود مصدوميت و با گارد محافظ در ديدار پرخطر مقابل النصر عربستان بازي کرد و اتفاقا نمايش خوبي هم در ميانه ميدان پرسپوليس داشت حتي گابريل اکثر ضربات کاشته پرسپوليس را خودش مي‌زد و در کوتاه مدت در تيم سرخ‌ها به يک بازيکن همه کاره تبديل مي‌شد که ناگهان برانکو آمد و در بازي حساس مقابل سپاهان او را تعويض کرد. گابريل از اين تصميم برانکو آشفته شد و گارد محافظش را به زمين کوبيد.

 

او در بازي مقابل لخويا به کلي از ترکيب پرسپوليس حذف شد تا جايي که خيلي از کارشناسان از تصميم سرمربي کروات تيم انتقاد کردند. با اينکه شب قبل از داربي شماره 80 دچار مصدوميت شد اما او مي‌توانست در ديدار سه‌شنبه شب سرخپوشان را در ميدان دشوار رياض همراهي کند اما برانکو خيلي راحت روي نام او قلم قرمز کشيد.


به هر صورت گابريل به برخي سئوالات مطرح شده جواب داد که در ادامه مي‌خوانيد:


90: مگر مصدوميت شما برطرف نشده بود؟
چرا، من براي بازي در ديدار برگشت مقابل الهلال مشکلي نداشتم و مي‌توانستم تيم را همراهي کنم. در طول اين چند روز مدام يخ‌درماني و فيزيوتراپي مي‌کردم و خيلي دوست داشتم حداقل يک نيمه مقابل تيم سرشناس الهلال بازي کنم اما نمي‌دانم چرا برانکو به من اين فرصت را نداد و با اينکه خيلي از مربيان و کارشناسان ازنظر فني مرا قبول دارند اما او آمادگي و توانمندي‌ مرا رد مي‌کند.


90: با اين وضع چه کار مي‌کني؟
کار خاصي از دستم ساخته نيست. فقط براي پرسپوليس و هوادارانش آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم سرخپوشان در ديدار برگشت مقابل الهلال برنده شوند.


90: وضعيت قراردادت با باشگاه چه مي‌شود؟
همانطور که مي‌دانيد قرارداد من با باشگاه تا پايان ليگ بود و من اين دو بازي را حاضر شدم به صورت رايگان براي پرسپوليس بازي کنم اما مربيان تيم صلاح ندانستند من به همراه تيم به عربستان سفر کنم.


90: مگر با برانکو مشکل داري؟
من با هيچ‌کس مشکلي ندارم اما وقتي او دوست ندارد من در پرسپوليس باشم چه کاري از دستم ساخته است؟ به من گفتند که در سايت‌ها و روزنامه‌ها آمده که برانکو قصد دارد بازيکناني از کشور خود به پرسپوليس بياورد. برانکو از روزي که به پرسپوليس آمد نشان داد فوتبالم را نمي‌پسندد در همان بازي با سپاهان اين موضوع به همه ثابت شد.


90: چه زماني به برزيل برمي‌گردي؟
من هم حوالي ساعت 22 سه‌شنبه همان زماني که پرسپوليس در رياض بازي دارد بايد در آسمان باشم و به سمت برزيل بروم. اين را هم بدانيد من فقط حدود 13 درصد قراردادم را از باشگاه گرفته‌ام و اخيرا هم باشگاه به همه بازيکنان پول داد و فقط به من پول نداد. هواداران بدانند من پولکي نيستم اما به همراه همسرم اينجا با مشکلات و دشواري‌هايي مواجه بودیم.

 

 

اخبارورزشی - 90

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------