خانزاده در لبه پرتگاه



اخبار,اخبارورزشی,خانزاده

هنوز چند صباحي از حکم 9 ماه محروميت محمدرضا خانزاده مدافع پرسپوليس به دليل درگيري با هواداران بعد از بازي مقابل لخويا قطر سپري نشده که دوباره خبري با عنوان درگيري او با مبين ميردورقي بازيکن سفارشي قرمزها سر زبان‌ها افتاده است.

او که با نامه و التماس در پي کم شدن محروميتش بود دوباره با از دست دادن تعادل، درگيري ديگري کليد زده و معلوم نيست با ادامه اين روند و اصلاح نشدن آيا در مسير فوتبال باقي خواهد ماند يا خير. او که در يکي، دو سال اخير با نظر مثبت کارلوس کي‌روش در اردوهاي تيم‌ملي حضور داشته و در جام جهاني برزيل نيز با دعوا ليونل مسي را براي گرفتن عکس يادگاري مجاب کرد بدون توجه به تذکراتي که از کميته اخلاق و مربيان پرسپوليس دريافت مي‌کند دوباره روال هميشگي را در پيش گرفته و با ندانم‌کاري در حال تباه کردن عمر فوتبالي خود است.


تاريخ بارها نشان داده ورزشکاراني که از تمرکز لازم برخوردار نبوده و بدون تفکر و تعقل اقدام به حرکات ناشايست کرده‌اند از دايره ورزش خارج شده و مسير نابودي در پيش خواهند گرفت.


او که از سطح فني نسبتا قابل قبولي برخوردار است به طور قطع با تمکين نکردن از قانون و اصلاح نکردن خلق و خوي خود، در سال‌هاي پيش رو از فضاي فوتبال دور شده و چاره‌اي جز گوشه‌نشيني پيدا نخواهد کرد. متاسفانه در شرايط امروز ورزش کشور شهرت و پول جاي بسياري از فاکتورهاي ابتدايي و اصولي ورزشکار بودن را گرفته و به همين دليل استعدادها به محض ديده شدن با ندانم‌کاري آينده کاري خود را تيره و تار مي‌کنند.

 

در ليگ چهاردهم و در همين تيم پرسپوليس بازيکناني مانند صادقيان وجود داشتند که علي‌رغم داشتن استعداد سرشار تنها به دليل سرکش بودن در مسير نادرست قرار گرفته و به جاي حضور در مستطيل سبز در فضاي مجازي توانمندي خود را نشان مي‌دهد!


خانزاده با وجود تکذيب کردن خبر درگيري با ميردورقي تنها به دليل سابقه‌اي که در بازي‌هاي آسيايي اينچئون کره جنوبي و بازي با لخوياي قطر از خود بر جاي گذاشته کمتر کسي را متوجه اين موضوع مي‌کند که شايد او اين کار را انجام نداده باشد. خانزاده با ثبت کردن خاطرات ناخوشايند کار سختي براي نشان دادن ويژگي‌هاي مثبت خود داردکه اميدواريم با تغيير روند رفتاري در ماه‌ها و سال‌هاي پيش رو، به جاي انتقاد يادداشتي درباره خوبي‌هاي او به نگارش در بياوريم!

 

اخبار ورزشی - 90

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------