بلاتر: مطمئنم دوباره رییس می‌شوم



اخبار,اخبارورزشی,سپ بلاتر

بلاتر پاسخ انتقادات لوئیس فیگو را دارد و تاکید کرد که او آدم دیکتاتوری نیست اما اطمینان دارد که در انتخابات فیفا برنده خواهد شد.

 لوئیس فیگو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال پرتغال قرار بود که در انتخابات ریاست فدارسیون بین المللی فوتبال شرکت کند اما چند روز پیش تصمیم گرفت که کناره گیری نماید. او به انتقاد از سپ بلاتر پرداخت و او را دیکتاتور خطاب کرد.

بلاتر 79 ساله که خود را آماده ریاست فیفا برای پنجمین بار پیاپی می‌کند جواب سخنان تند لوئیس فیگو را داد و تاکید کرد که او آدم دیکتاتوری نیست.

او گفت: فیگو آزاد است تا هر آنچه که اعتقاد دارد بر زبان آورد. می‌توانید از او بپرسید که چرا واژه دیکتاتور را در وصف من به کار برده است. لقب‌های زیادی را درباره من به کار می‌برند این در حالی است که من هنوز رئیس فیفا هستم. من آدم دیکتاتوری نیستم. شما می دانید که من بسیار امیدوار هستم و لحظه‌ای اعتماد خود را از دست نمی دهم. اطمینان دارم که در انتخابات دوباره می‌توانم به پیروزی برسم.

تنها رقیب بلاتر برای انتخابات ریاست فیفا شاهزاده بن حسین اردنی است اما بعید به نظر می رسد که بن حسین رقیب جدی برای بلاتر باشد و در نهایت این پیرمرد سوئیسی برای پنجمین بار به عنوان رئیس فیفا انتخاب خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------