آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

جزئیات دیدار مایلی - دایی به روایت حبیب کاشانی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید ایران یکی از آنهایی است که در ملاقات دایی و مایلی کهن حضور داشت. او هم از جزئیات این دیدار می گوید و هم از وضعیت جسمی مدیر فنی تیم امید.

 عیادت علی دایی و تعدادی از دوستانش با محمد مایلی کهن مرد خبرساز اما دوست داشتنی فوتبال ایران یکی از رخدادهایی است که فوتبال ایران باید آن را به فال نیک بگیرد. حبیب کاشانی که یکی از حاضرین در این ملاقات بوده از این دیدار برای خبرآنلاین می گوید.

دیدار غافلگیرکننده ای بود اما خوشایند. اتفاقی که کسی انتظارش را نداشت.
والله ببیند خانواده بزرگ فوتبال خیلی بیشتر از این ها رفیقند. شاید با هم کدروت پیدا کنند، از هم دلخور شوند اما در نهایت هیچ گاه در زمان سختی همدیگر را تنها نمی گذارند. بخصوص این بچه های نسل 98.

 

مگر کم در سراسر کشور بازی های خیرخواهانه برگزار کردند؟ این بچه ها و حاجی مایلی که مربی شان است ، همه از یک خانواده هستند. همان دیروز و قبل از آمدن علی دایی ، درحالی که حاجی مایلی هم از آمدن او خبری نداشت ، وقتی گزارشگرتلویزیون از حاجی درباره دایی پرسیده بود ، گفته بود که کدورتی ندارم و از هیچ کسی ناراحت نیستم. من حتی دوست ندارم به پای دشمنم هم خاری برود.

و این دیدار چطور اتفاق افتاد؟
راستش یک سری هماهنگی انجام شد ، علی دایی لطف کرد همراه با برادرش محمد آقا و بهمن دهقان و کریم باقری به بیمارستان امدند، از این طرف هم چون حاجی مایلی امروز دوباره به اتاق عمل رفته بود ، با وجود خستگی و تاکید پزشک برای پرهیز از استرس و هیجان برایش ، این ملاقات را انجام داد.

 

این دو همدیگر را در آغوش گرفتند و آقای مایلی کهن وقتی چشمان شان اشکی شد ، همه انها که آنجا بودند بغض کردند. به هر حال من خیلی خوشحالم که فصلی جدید در فوتبال ایران اتفاق افتاد. این واقعا یکی از زیباترین صحنه هایی بود که در عمرم دیده بود. شاید بهترین صحنه عمرم بود.

این دیدار با توجه به شرایط جسمی اقای مایلی کهن ، خطرناک نبود؟
ملاقات زیر نظر پزشکان اتفاق افتاد اما خیلی کوتاه بود . چون پزشک حاجی تاکید داشت ایشان برای اینکه در رگ های قلبش استند گذاشتند ، نباید زیاد در شرایط هیجانی باشد. ای هم سبب شد که خیلی سریع این ملاقات تمام شود.

اما انگار برنامه دیگری هم در بیمارستان داشتید؟
راستش علی دایی و کریم باقری لطف کردند بعد از ملاقات با آقای مایلی کهن به عیادت بیماران بخش گرفتگی رگ های قلب در بیمارستان شهید رجایی رفتند و روحیه خاصی به بیمارانی دادند که در نوبت عمل بودند یا به تازگی عمل کرده بودند.

 

لبخند روی لب بسیاری از این بیماران نشست و امیدوارم همه این عزیزان بزودی خوب شده و به جمع خانواده های شان با شفای عاجل برگردند. من باید همین جا از ریاست بیمارستان شهید رجایی هم برای زحمات و شلوغی که در بخش بیمارستان به راه انداختیم عذرخواهی کنم.

شرایط جسمی آقای مایلی کهن چطور است؟
ایشان روز شنبه آنژیو شده بودند . همان طور که می دانید دو رگ قلب شان گرفته بود. امروز مجددا شرایط جسمی شان بد شده بود و به ناچار برای شان استند گذاشته بودند. امیدوارم با این مرحله از درمان و 48 ساعت استراحت شرایط شان خوب شود و کار به مراحل دیگر نرسد.

شما خودتان هم همین بیماری را داشتید؟
بله ، اتفاقا برای خانواده اقای مایلی کهن که توضیح می دادم ، داماد حاجی می گفت خودم هم دکتر شدم که برایش توضیح دادم خودم این مراحل را اخیرا طی کرده ام.

چند سئوال هم درباره تیم امید. شرایط محمد خاکپور چه می شود؟
چه باید بشود؟ او سرمربی تیم است و می ماند. ای اف سی در دور اول بازی ها برایش آی دی کارت صادر کرده و الان هم ما کل مدارک مربیگری آقای خاکپور را به آنها ارائه کردیم. به نظرمان مدارکش نقصی ندارد ولی اگر مشکلی هم بگیرند برای این 10 ماهی که زمان باقی مانده ، محمد خاکپور برای یک دوره یک هفته ای به اولین کلاس پیشرفته مربیگری آسیا زیر نظر ای اف سی می رود تا مشکل حل شود.

بحث جدایی صالح با دلخوری بود؟
نه کدام دلخوری او همیشه جایش در تیم امید در کنار ما محفوظ است. مجید صالح فرزند بزرگ دارد و بچه ها هزینه تحصیل دارند. با ماهی 7 میلیون تومان ، زندگی یکی مثل او تامین نمی شود ، برای همین تصمیم گرفت تا مثل علیرضا منصوریان حضور در تیم های لیگی را تجربه کند.

مربی خارجی که قرار بود بیاورید چطور؟
یک مربی مراکشی به نام رباح را به تهران آوردیم ، او دو جلسه با محمد خاکپور و یک جلسه با من حرف زد و در نهایت هم تصمیم گرفتیم به دنبال گزینه های دیگری باشیم. این مربی ماهی 10 هزار دلار دستمزد می خواست که توان پرداختش را نداشتیم.


اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------