واکنش مدیربرنامه های اسکوچیچ به پیشنهاد از استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,اسکوچیچ

مدیربرنامه های سرمربی فولاد خوزستان ادامه کار وی در این باشگاه را قطعی دانست.

فیض بخش در رابطه با شایعه مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با اسکوچیچ اظهار داشت: «نمی دانم این شایعات از کجا می آید اما بی پایه و اساس است. به تازگی با دراگان صحبت کردم اما او تاکید کرد که هیچ شخصی از سوی باشگاه استقلال با او تماس نگرفته است. در ضمن اسکوچیچ با فولاد قرارداد دارد و اصلا نمی تواند با باشگاه دیگری مذاکره کند.»

 

وی افزود: «اسکوچیچ اصلا قصد ندارد با اظهارنظر درباره این موضوعات خودش را به حاشیه ببرد و این روزها در دوره آموزشی در اسپانیا حضور دارد. او 10 روز دیگر به ایران بازمی گردد و کارش را در فولاد برای فصل آینده آغاز می کند.»

 

مدیربرنامه های اسکوچیچ درباره صحبت های رئیس هیات فوتبال خوزستان مبنی بر اینکه قرارداد سرمربی فولاد ثبت نشده و او می تواند با باشگاه های دیگر مذاکره کند،‌ گفت: «نمی دانم طالقانی بر چه اساسی این صحبت ها را کرده و او بهتر است اطلاعاتش را بالا ببرد. برای یک مربی یا بازیکن خارجی که به ایران می آید، فرقی نمی کند که قراردادش در هیات فوتبال ثبت شده یا خیر. اگر قرارداد را در قهوه خانه هم با یک مربی امضا کنید،‌ آن قرارداد معتبر است چون دو طرف یعنی باشگاه و آن شخص به آن رضایت داده اند.»

 

وی در پایان گفت:‌ «اسکوچیچ قطعا فصل آینده در فولاد خوزستان خواهد بود چون قراردادش را قبل از ترک ایران امضا کرده است. دیگر دلیلی ندارد اسم او برای تیم های دیگر مطرح شود.»

 

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------