همیشه پای کفاشیان در میان است،حتی در حوادث تبریز!/«او گفت برویم برای اهدای کاپ»



اخبار,اخبارورزشی,علی کفاشیان

جبارزاده استاندار تبریز یکی از مهمانان ویژه تلفنی برنامه 90 در بررسی اتفاقات تبریز بود.

 اسماعیل جبارزاده که باید آخر هفته از رئیس جمهور در استانش میزبانی کند ، یکی از آنهایی بود که روی خط برنامه 90 رفت. او داور را تنها دلیل اتفاقات بازی تبریز می دانست و گفت:«جا دارد تشکر کنم از نیروی انتظامی استان که تلاش زیادی کرد برای برگزاری هرچه بهتر بازی.

 

ما از 10 روز جلوتر نگران داوری بودیم. می گفتیم اگر داوری منصفانه باشد ، تماشاگران ما حتی باخت تیم شان را با عیبی یوخ پشت سر می گذارند. همان 10 روز جلوتر همه به این جمع بندی رسیدیم اگر داوری خوب باشد ، اتفاقی نمی افتد. ما به آقای تاج نگرانی مان از داوری را گفتیم و خواستیم کسی بیاید که درست سوت بزند.»

او ادامه داد:«این بحث ها درباره شایعه ، حاشیه است. ما از نزدیک در ورزشگاه بازی را می دیدیم. همان جا به آقای کفاشیان گفتم چرا آندو را اخراج کرد؟ کسی سئوال ما را جواب نداد. من آدم فنی نیستم اما این پیش بینی ما آخرش اتفاق افتاد. این مسئله داوری بررسی شود.»

جبارزاده درباره مصوبه شورای تامین استان برای قطع وسایل ارتباطی هم گفت:«ما تا امشب آقای پولادگر را متدین می دانستیم اما اگر این حرف را زده باشند 36  هزار در طول بازی مکالمه وجود داشته .

 

100 هزار نفر موبایل بدست داشتیم که اینترنت می خواستند و این طوری ، انیتنرنت قطع شده. ما که آنجا بودیم ، می دانستیم آن طرف 2 بر صفر است. وقتی دیدیم آنها رفتند و شادی کردند ، همان جا از هم می پرسیدیم چی شده ، گفتند می گویند نتیجه 2 بر 2 شده که  حتی آقای کفاشیان گفت اگر این طوری است برویم برای دادن جام قهرمانی!»

این حرف او باعث شد عادل فردوسی پور از تعجب شوکه شود. چطور آنها که بازی را از تلویزیون دیده بودند و جشن قهرمانی تراکتورسازی را دیده بودند می خواستند بروند برای جشن قهرمانی تبریز؟ او گفت:«تلویزیون  ما داشت ،تبریز را نشان می داد،{درحالی که تصاویر تلویزیونی به دو بخش تقسیم شده بود و هر دو ورزشگاه را نشان می داد.} آنجا تلویزیون از ما 5 متر فاصله داشت و یکی باید می رفت نتیجه را می دید و به بقیه می گفت.»

او این حرف ها را گفت و بحث 90 درباره تبریز تمام  شد بحثی که به نظر می رسد حاصل یک تصمیم لحظه ای بوده است.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------