صدای پای سلطان بیخ گوش باشگاه پرسپولیس؛ وزارت راه نجات قرمزها را پیدا كرد



اخبار,اخبارورزشی,علی پروین

بر اساس مذاكرات صورت گرفته در وزارت ورزش، در صورتی که هر کدام از گزینه های اسپانسرینگ پیروز باشند، پروین در سمتی که اعلام خواهد شد در باشگاه پرسپولیس فعال و باز خواهد گشت.

 به احتمال فراوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس امروز به اطلاع عموم خواهد رسید. علی پروین در روزهای گذشته چند مرتبه به وزارت ورزش و جوانان رفته و با نصرالله سجادی دیدار و گفتگو کرده است.

 

محور صحبت های این جلسات درباره حضور بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان اسپانسر جدید پرسپولیس برای فصل آتی بود. پروین حدود 2 فصل قبل و زمانی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شده بود، نیز بانک رسالت را به عنوان اسپانسر این باشگاه معرفی کرد.

 

حالا پروین در جلسات خود در وزارت ورزش بار دیگر بانک رسالت را به عنوان اسپانسر پرسپولیس معرفی و اعلام آمادگی کرده است تا به اتفاق مسئولان این بانک و رفقای پیشکسوت خود باشگاه را اجاره کند.

 

بانک قرض‌الحسنه رسالت اولین بانک قرض‌الحسنه خصوصی در ایران است که از سال 1376 به صورت صندوق‌ قرض‌الحسنه فعالیت می‌کند.

 

گفتنی است همچنان مذاکرات دو شرکت دیگر با وزارت ورزش برای اجاره پرسپولیس در حال انجام است. گفته می شود بر اساس مذاكرات صورت گرفته در وزارت ورزش، در صورتی که هر کدام از گزینه های اسپانسرینگ پیروز باشند، پروین در سمتی که اعلام خواهد شد در باشگاه پرسپولیس فعال و باز خواهد گشت.

 

* طرح پروینیسم در وزارت ورزش
چند سال پیش که علی پروین از طرحی صحبت کرد که با جمع کردن تعدادی سرمایه دار و ورود آنها به هیات مدیره و در نهایت هزینه کردن آنها برای باشگاه می تواند همه مشکلات پرسپولیس را حل کند این طرح با مخالفت برخی از رسانه ها، هواداران و ... روبرو شد.

 

همان سال ها بود که علی پروین با رو کردن مهره هایی مثل حسین هدایتی، یوسفی، شرکت های نفتی پترو، چند بانک بزرگ کشور و دیگر سرمایه داران پرسپولیسی در مقاطع حساس کمک هایی به تیم کرد اما هیچ وقت طرح سلطان جدی گرفته نشد.

 

اما این دفعه فرق می کند چرا که پرسپولیس نه واگذار شده و نه می شود آن را به دلیل منع قانونی اجاره داد و هیچ اسپانسری هم حاضر نیست برای دو ماه و سه ماه سرمایه اش را در پروژه ای کوتاه مدت هزینه کند و تنها راه باقی مانده برای خروج از بحران فعلی همین طرح پروینیسم است.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------