پیشنهاد جدید نفت به استقلالی ها؛ این 3 بازیکن را به ما بدهید، منصوریان را ببرید



اخبار,اخبارورزشی,علیرضا منصوریان

باشگاه نفت در ازای انتقال سرمربی تیم خود به استقلال خواستار به خدمت گرفتن 4 بازیکن آبی پوش شده است.

کشمکش استقلال و نفت تهران برای منصوریان ادامه دارد. استقلال نامه ای برای جذب منصوریان به باشگاه نفت ارسال کرده اما جواب منفی شنیده است.

 

سرمربی 44 ساله نفت تهران که مورد توجه استقلال قرار گرفته با مشکلی به نام رضایتنامه مواجه شده. حتی باشگاه نفت با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که به هیچ عنوان با جدایی منصوریان و حضورش در استقلال موافقت نخواهد کرد.

 

علیرضا منصوریان اما مدعی است که بندی در قراردادش وجود دارد که می تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند و راهی استقلال شود. نفت تهران اما این بند را نمی پذیرد و برای صدور رضایت‌نامه منصوریان خواسته هایی از استقلال دارد.

 

نفتی ها که در آینده نگری شهره‌اند به ازای در اختیار قرار دادن منصوریان، 4 بازیکن استقلال را هدف قرار داده اند. نفتی ها تنها به این شرط حاضرند با جدایی سرمربی تیمشان موافقت کنند که استقلال، سجاد شهباززاده، میلاد فخرالدینی، هرایر مگویان و یا دو بازیکن جوان تیمش را در اختیار نفت قرار بدهد.

 

به نظر نمی رسد استقلالی ها با این پیشنهاد موافقت کنند، چرا که فخرالدینی، شهباززاده و مگویان از جمله بازیکنان کلیدی این تیم هستند که وجودشان برای موفقیت استقلال در فصل آینده ضروری است.

 

استقلال اگر با این درخواست نفت موافقت نکند باید قید منصوریان را بزند. شاید هم امروز دری به تخته بخورد و رضایت‌نامه منصوریان با خواست مسئولان بالادستی صادر شود.  


اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------