آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

خبر خوش برای فوتبال ایران/کویتی ها از خرید ستاره جوان لیگ ایران پشیمان شدند



اخبار,اخبار ورزشی,مهدی طارمی

خبر خوب برای پرسپولیس این است:باشگاه القادسیه پیشنهاد مالی مهدی طارمی را نپذیرفت!

در روزهایی که مهدی طارمی همراه با تیم ملی فوتبال ایران در ترکمنستان است ، برادر و وکیلش برای سال بعد او برنامه می ریزند. پیشنهاد اغواکننده تیم القادسیه کویت باعث شده بود تا آنها با این تیم کویتی مذاکره کنند .

 

باشگاه پرسپولیس از یکسو می گوید او با تیم قرارداد دارد و اجازه جدایی ندارد ، از سوی دیگر وکیل این بازیکن اعتقاد دارد قرارداد مهدی تمام شده و او می تواند از این تیم برود. در این بین هواداران پرسپولیس اگرچه دوست دارند ستاره شان در تیم بماند ، ولی مشکلی هم با پیشرفت او ندارند.

 

مهدی البته چند پیشنهاد ارزان قیمت اروپایی هم دارد ولی خیلی چشمگیر نیستند. از سوی دیگر پیشنهادهای عربی این بازیکن ترس از افت فوتبالش را در دل علاقمندان انداخته است. هرچند خودش می گوید در فوتبال حاشیه خلیج فارس هم محو نمی شود و همان طور که دو سال به خدمت سربازی رفت اما در برگشت توانست باز بدرخشد ، این بار هم همین توان را دارد.

 

با این وجود بسیاری نگران این استعداد 23 ساله هستند. شاید حالا بهترین زمان برای رفتن او به اروپا باشد. خبر خوش از کویت اما این است که کویتی ها با پیشنهاد 1.2 میلیون دلاری مهدی موافقت نکردند و گفتند دنبال بازیکن خارجی سرشناس می روند. این یعنی یک برد برای فوتبال ملی ایران.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------