آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

درخواست های عجیب بازیکن آفریقایی از تیم های لیگ برتری!



اخبار,اخبارورزشی,تیم های لیگ برتر

ا یکی از بازیکنان خارجی شاغل در فوتبال کشورمان درخواست‌های عجیبی از تیم های متقاضی اش کرده است.

 یکی از بازیکنان آفریقایی حاضر در لیگ برتر که توانست در تیم باشگاهی شهرستانی خوش بدرخشد با پیشنهادهای خوبی از سوی برخی تیم ها مواجه شده اما در این میان مدیر برنامه های این بازیکن شرایط عجیبی برای تیم های خواهان او در نظر گرفته که قرارداد او را شبیه قرارداد ترکمنچای می کند.
 
مدیر برنامه این بازیکن برای تیم های خواهان بازیکنش اعلام کرده هر تیمی او را می خواهد باید در ابتدا قرارداد ۳ ساله با او ببندد آن هم در حالی که این بازیکن آفریقایی ۳۳ ساله است!
 
از طرف دیگر برای سال اول ۴۵۰ هزار دلار درخواست کرده و این که هر گلی که این بازیکن بزند ۱۰۰۰ دلار و هر پاس گلی که بدهد ۵۰۰ دلار باید پاداش بگیرد.
 
یک خانه لوکس به همراه یک اتومبیل مدرن و یک مترجم ۲۴ ساعته از دیگر درخواست های عجیبی است که این مدیر برنامه درخواست داشته است.
 
طبق اخبار کسب شده، این مدیر برنامه هر سال ۴ بلیت رفت و برگشت بیزینش کلاس هم برای این بازیکن و خانواده اش به کشور محل زندگی او درخواست کرده است.
 
به نظر می رسد هر تیمی که با این شرایط بخواهد با این بازیکن قرارداد ببندد باید تن به یک قرارداد ترکمنچای به تمام معنا بدهد.

 

 

اخبار ورزشی - وبسایت برنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------