جذب 3 بمب نقل و انتقالاتی در دستور كار سرمربی جدید استقلال



اخبار,اخبارورزشی,نکونام,رحمتی

دو بازیکن پیشین تیم استقلال در فهرست مدنظر سرمربی جدید تیم استقلال قرار گرفتند.

 پرویز مظلومی که شب گذشته با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود صبح امروز در جلسه با اعضای هیات مدیره این باشگاه در محل وزارت ورزش و جوانان حضور پیدا کردن و حکم سرمربیگری خود را دریافت کرد.

 

وی ضمن ارایه برنامه‌های خود به اعضای هیات مدیره، خواستار اجرای برنامه‌هایش شد.

 

سید مهدی رحمتی و جواد نکونام دو بازیکنی هستند که مظلومی قصد دارد آنها را به خدمت بگیرد. این در حالی است که اگر آندرانیک تیموریان با باشگاه های عربی به توافق نرسد، او هم جزو گزینه های مدنظر مظلومی خواهد بود.

 

از سوی دیگر مجید صالح دوباره به نیمکت آبی‌پوشان رسید تا دستیار اول پرویز مظلومی لقب بگیرد. صالح امروز به همراه مظلومی به وزارت ورزش و جوانان رفت تا قرارداد خود را امضا کند.

 

همچنین علی نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال که چندی پیش از سمت خود استعفا داده بود امروز مجددا همکاری خود را با آبی‌پوشان آغاز کرد تا بدین ترتیب او به همراه بهرام امیری مسئولیت امور اجرایی باشگاه و نقل و انتقالات این تیم را برعهده داشته باشد.

 

امیری، معاون سابق باشگاه استقلال که قرار است در امور نقل و انتقالات به باشگاه کمک کند، ظهر امروز از سفر دو روزه خود به تهران برمی گردد تا عصر امروز با حضور در باشگاه استقلال وضعیت خود را برای همکاری روشن کند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------