رحمتی حتما به استقلال می آید / از بازگشت شریفات و نکونام استقبال می کنم / امکان بازگشت مجیدی وجود ندارد



اخبار,اخبارورزشی,پرویزمظلومی

سرمربی جدید استقلال گفت: «قلعه‌نویی برای استقلال زحمت زیادی کشیده و همیشه دوست دارد موفقیت تیم محبوبش را ببیند.»

پرویز مظلومی که بعد از علیرضا منصوریان و ایگور استیماچ، گزینه سوم استقلال برای نیمکت این تیم بود، حالا با منتفی شدن 2 انتخاب اول تیم، به استقلال بازگشت تا برای دومین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند.

 

مظلومی در اولین حضور خود در راس کادر فنی استقلال با این تیم عنوان نایب قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر ایران را کسب کرد. در این فصل مظلومی در بازی رفت و برگشت تیم پرسپولیس را با نتایج مشابه یک بر صفر شکست داد و از سوی هواداران لقب پرویز رفت و برگشت را گرفت.

 

در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ استقلال با سرمربیگری مظلومی موفق شد برای سومین بار متوالی پرسپولیس، رقیب دیرینه‌اش را شکست دهد تا مظلومی اولین مربی تاریخ دربی شود که به چنین رکوردی رسیده.

 

این رکورد در تاریخ ۱۸ آذرماه سال ۱۳۹۰ به 4 برد متوالی رسید و در نهایت هم روند پیروزی‌های او مقابل پرسپولیس با شکست ۳- ۲ در بهمن ۱۳۹۰ متوقف شد.

 

سرمربی جدید استقلال ابراز امیدواری کرد که با بازگشتش به استقلال یک بار دیگر روند بردهای متوالی در دربی تهران از سر گرفته شود.

 

اظهارات مظلومی را در ادامه می خوانید:

 

* آقای مظلومی در ابتدا بازگشتتان به استقلال را تبریک می‌گوییم.
- خیلی ممنون. لطف دارید. امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد هیئت مدیره و لطف هواداران را بدهم.

 

* بار اول که زنگ زدیم گفتید که در جلسه هستید، جلسه در مورد چه بود؟
- با دوستان مشغول تنظیم لیست بازیکنان خروجی و ورودی هستیم.

 

* خیلی زود شروع کردید!
- خب همین حالا هم کلی زمان از دست داده‌ایم. الان برای استقلال وقت طلاست و ما باید با تمام سرعت کارها را پیش ببریم. باید از فردا (امروز) کارمان را به صورت جدی در بازار نقل‌وانتقالات شروع کنیم.

 

* مثل اینکه روزهای پر تب و تابی را سپری می کنید.
- شما نمی دانید چقدر خسته ام. دروغ نگفته باشم 72 ساعت که درست و حسابی نخوابیدم. جلسات زیادی برگزار کردیم و صحبت هایی داشتیم. شب ها درست نخوابیده ام تا بتوانیم برای استقلال یک برنامه ریزی درست بکنیم. باشگاه نیاز به حمایت همه مخصوصا طرفداران دارد.

 

* مسلما در لیست خریدهای شما نام بازیکنان سابقتان هم دیده می‌شود؟
- خب اگر آن‌ها را قبول نداشتم که در تیمم جایی نداشتند. بازیکنانی مثل رحمتی، شریفات و نکونام قطعا می‌توانند به ما کمک کنند. من از بازگشت آن‌ها قطعا استقبال می‌کنم.

 

* اما گویا رحمتی با تراکتورسازی، نفت و چند تیم دیگر هم مذاکراتی داشته.
- او که سرقفلی من است! مهدی حتما به استقلال می آید. انشاءالله تیم قدرتمندی می بندیم. البته باشگاه هم باید حمایت های لازم را انجام بدهد.

 

* و از بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال چطور؟
- او فعلا نمی‌تواند به کادر فنی باشگاه اضافه شود. فرهاد مشغول سپری کردن دوره‌های مربیگری است و در حال حاضر امکان بازگشتش به استقلال وجود ندارد اما بعد از پایان دوره‌های مربیگری قطعا با ما همکاری می‌کند. من از او قول همکاری هم گرفته‌ام.

 

* خیلی‌ها معتقدند که نشستن روی نیمکت استقلال بعد از امیر قلعه‌نویی کار سختی است، این موضوع شما را برای امضای قرارداد با استقلال مردد نکرد؟
- من استقلالی هستم و باید در روزهای سخت به تیمم کمک کنم. می‌دانم که شرایط چندان مطلوب نیست اما برای کمک به تیم محبوبم آمدم؛ ضمن این‌که مطمئنم که قلعه‌نویی هم از هیچ کمکی برای موفقیت استقلال کوتاهی نخواهد کرد. استقلال خانه امثال من و قلعه‌نویی است. قلعه‌نویی برای استقلال زحمت زیادی کشیده و همیشه دوست دارد موفقیت تیم محبوبش را ببیند.

 

* هواداران استقلال شما را متخصص بردن دربی‌های سرخابی می‌دانند، فکر می‌کنید بتوانید ناکامی فصل گذشته در دربی را جبران کنید؟
- ان‌شاءالله با دعای خیر هواداران دوباره دربی‌ها را می‌بریم! شب و روز نمی خوابم تا پرسپولیس را ببریم. ما به استقلال آمده ایم تا کار کنیم. هر کس هم می خواهد با ما کار کند باید بداند اوضاع تغییر کرده و ما به کسانی نیاز داریم که هیچ گاه دست از تلاش و کوشش نکشند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------