این رقم پیشنهادی از "پرسپولیس" را شدیداً تکذیب می‌کنم



اخبار,اخبارورزشی,رامین رضاییان

رامین رضاییان چند روزی است که با باشگاه پرسپولیس مذاکره می کند. دیروز اما خبری منتشر شد با این مضمون که رضاییان برای یک فصل از پرسپولیس 1.3 میلیارد خواسته است.

مدافع راست تیم ملی  می گوید:« نمی دانم این اخبار از کجا در می آید. من با مدیران پرسپولیس و در محفلی دوستانه مذاکره کردم و خودم هم نمی دانم کی گفتم که 3/1 میلیارد می خواهم. مدیران پرسپولیس به من احترام گذاشتند و من هم وقتی رفتار آنها را دیدم علاقمند شدم تا باز هم در جلسه شرکت کنم تا شاید به توافقی برسیم. این رقم را شدیدا تکذیب می کنم و از دوستان می خواهم گمانه زنی ها را رسانه ای نکنند.»

رضاییان در ادامه می گوید:« برای من شرایط تیم مهمتر از پول است. می خواهم به بهترین شکل ممکن فوتبالم را بازی کنم و یک فصل فوق العاده را سپری کنم. نه کسی هستم که کلاس بگذارم و نه از این کارها بلدم. فقط باید شرایط مهیا باشد. با مدیران پرسپولیس باز هم جلسه دارم و فکر می کنم تا یکی دو روز آینده تکلیف ما مشخص شود. در مورد ارقام هم امیدوارم دوستان گمانه زنی نکنند. درباره صحت و سقم مبالغ هم می توانید از آقای طاهری سوال کنید.»

رضاییان در مورد پیشنهادهای دیگرش می گوید:« پیشنهادهایی دارم که مدیر برنامه هایم در حال بررسی آنها است. من تمرین های اختصاصی ام را انجام می دهم تا بعد از انتخاب تیم در بهترین شرایط آمادگی باشم.»

 

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------