آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

استقلال با برگرداندن آندو، رحمتی و نکونام استقلالی می شود؟



اخبار,اخبارورزشی,نکونام وتیموریان

 پرویز مظلومی فکر می کند با برگرداندن بازیکنانی چون نکونام ، آندو و مهدی رحمتی می تواند استقلالی بسازد که هواداران به آن زمان بدهند!

پرویز مظلومی که در دو فصل مربیگری در استقلال با اینکه مجموعه ای از ستاره های رویایی استقلال در سنین زیر 30 سال را داشت، تنها توانست یک قهرمانی جام حذفی به دست بیاورد، حالا به این فکر می کند که برای ساختن استقلال جدیدش با آوردن بازیکنان شرشناسی چون مهدی رحمتی، آندو تیموریان و جواد نکونام استقلالی بسازد که استقلالی ها دوستش داشته باشند.

 

اما آیا این تصمیم او در کنار نگه داشتن جمع کثیری از استقلالی های فصل قبل باعث می شود تا آبی ها فرصت زیادی از هواداران بخرند؟ اگرچه آندو تیموریان قبل از همه گفته نمی آید، رحمتی به احتمال فراوان می آید و جواد که خیلی استقلالی است هم هنوز دودل مانده بین آمدن و نیامدن، مظلومی یک حقیقت درباره تیمش را نادیده گرفته است.

 

او که در این یک ساله خانه نشین بوده هیچ گاه شعارهای هواداران استقلال را برای تغییر تیم نشنیده و حالا قرار نیست تیمش را جوان کند. باز تیم پر است از ستاره هایی که سال قبل آنها را بی انگیزه می خواندند و تنها کافی است که آبی ها فصل را شروع کنند تا مردی که پایان کارش با استقلال با ناکامی بوده ، خیلی زود دوباره شعارهای تند رها کن را بشنود.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------