اظهارات سرپرست استقلال درباره جذب رحمتی و نکونام



منصور پور حیدری گفت: میانگین سنی کل فهرست استقلال برای فصل آینده بالا نیست.

منصور پورحیدری در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات، ضمن بیان مطلب فوق گفت: همه امور در باشگاه تصمیم گیری شده و روی روال قرار گرفته و آماده است. تنها مشکل ما این است که پول در باشگاه نیست.

وی که این روزها تلاش فراوانی برای جمع و جور کردن باشگاه استقلال دارد، تاکید کرد: آن روزها که قانون این بود وزارتخانه ورزش ۵۰ درصد از هزینه‌های باشگاه را پرداخت کند، پولی پرداخت نمی‌شد، چه برسد به این روزها که می‌گویند حق ندارند پولی به استقلال بدهند. در واقع مشکل ما این روزها مشکل تصمیم سازی نیست و تنها مسائل مالی است که کار را عقب می‌اندازد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه تاکید کرد: حداقل به ۷ تا ۸ میلیارد پول برای شروع نقل و انتقالات و استارت تمرینات نیاز داریم که امیدوارم در جلسه هیات مدیره امروز راهکاری برای آن پیدا کنند و کارها روی روال جلو برود.

وی در مورد نزدیک شدن سیدمهدی رحمتی به استقلال برای عقد قرارداد، خاطرنشان کرد: مهدی رحمتی جزو اولویت‌های فهرست پرویز مظلومی بود و سعی ما بر این است که این دروازه‌بان را به استقلال برگردانیم. البته همان‌طور که گفتم مشکلات مالی داریم که ان شاء الله بتوانیم آنها را رفع کنیم و با رحمتی و دیگر بازیکنان فهرست به توافق نهایی برسیم.

پورحیدری در ادامه به موضوع مهمی اشاره کرد: نخستین مساله‌ای که باید آن را حل کنیم بدهی های پارسال به بازیکنان خودمان است که باید آن را مرتفع کنیم تا اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم.

وی در مورد مشکلات انباشته و زمان بسیار محدود باقیمانده تا لیگ پانزدهم، تصریح کرد: بالاخره باید همه این مشکلات را رفع کنیم. زمان بسیار محدودی داریم و این کار را هر روز سخت‌تر می‌کند. می‌دانیم که با این نوع مشکلات، صدمه می‌خوریم اما باید راه را ادامه دهیم.

سرپرست تیم استقلال در مورد جذب ستاره‌هایی مانند نکونام و دیگر بازیکنان بزرگ فوتبال ایران، اظهارکرد: معمولا این جور بازیکنان و ستار‌ه‌ها قراردادهای خود را به روزهای آخر نقل و انتقالات موکول می‌کنند، به همین دلیل تمرکز‌مان باید روی بستن اصل تیم باشد تا ان شاء الله این بازیکنان هم به فهرست نهایی اضافه شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: کادر فنی باشگاه استقلال اولویت‌های یک تا ۳ روی بازیکنان گذاشته و آن را به کمیته نقل و انتقالات داده‌اند. ما هم منتظریم تا بزودی تیم جمع شود.

پورحیدری در مورد بالا رفتن میانگین سنی بازیکنانی که تاکنون اسم آنها در رسانه‌ها مطرح شده، یادآور شد: در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد. جوان‌ های زیادی هم در این لیست هستند و آنچه که تاکنون شما و هواداران باشگاه شنیده‌اید، نام چند تن از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران بوده و بقیه جوان‌های آینده‌داری هستند. ۴ یا ۵ بازیکن از بازیکنان پارسال نگه می‌داریم، چند جوان هم به این مجموعه اضافه می‌کنیم که آینده‌دار هستند و البته میانگین سنی این تیم را هم پائین می‌آورند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پول که برسد، ظرف ۴۸ ساعت ۷۰ درصد راه را می‌وانیم طی کنیم زیرا همه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است. این روزها اعضای هیات مدیره هم به دنبال اسپانسر می‌گردند تا این مشکل مرتفع شود.

سرپرست تیم استقلال در مورد اینکه با این همه مشکل نگران آبرو و اعتبار خودش نیست؟، افزود: چاره‌ چیست، بالاخره باید یک نفر وارد این ماجرا می‌شد، من هم مانند بقیه استقلالی‌ها باید همه تلاشم را انجام دهم.شاید برخی بگویند با این همه مشکل کار را ول کنم و بروم تا دیگران بیایند اما من به این باشگاه علاقه و تعصب دارم.

وی ادامه داد: چاره‌ای هم ندارم، الان هم هر کسی می‌تواند کمک کند، باید آستین بالا بزند و کمک کند. برخی با حرف‌های‌شان و برخی با اعمال‌شان می‌توانند کمک کنند. هر کس راه خودش را می‌رود، این ها وظیفه همه ماست.

پورحیدری در پایان گفت: من آن موقع که در تیم ملی پایم را روی پا انداخته و سرمربی بودم، وقتی دیدم باشگاه با مشکل مواجه شده به  استقلال برگشتم چه برسد به حالا که شرایط با آن موقع متفاوت است.

اخبار ورزشی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------