آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

مظلومی: پروین، دایی، کریمی و... پرسپولیسی هستند نه ایمون زاید



اخبار,اخبارورزشی,پرویزمظلومی

حرف‌های ایمون‌ زاید علیه استقلال و پرویز مظلومی باعث ناراحتی سرمربی جدید استقلال شده است.

دیروز وقتی با پرویز مظلومی تماس گرفتیم تا درباره شرایط استقلال حرف بزنیم، نه ما هدف‌مان این بود که جواب حرف‌های زاید را از مظلومی بگیریم، نه سرمربی استقلال می‌خواست جوابی به زاید بدهد اما مسیر حرف‌هایمان ناخواسته به سمت ایمون زاید رفت و مظلومی حرف‌هایی زد که اگرچه جنبه رسمی و مصاحبه نداشت و بیشتر شبیه گلایه بود اما حیف‌مان آمد شما را در جریان این گفته‌ها قرار ندهیم... بهتر است بدون هیچ مقدمه‌ای حرف‌های مظلومی را بخوانید...


همان‌طور كه دوست ندارم كسي در حيطه وظايف من دخالت كند، من هم در كار رسانه‌ها دخالت نمي‌كنم اما گلايه دارم كه چرا شما حرف‌هاي يك نفر كه ايراني نيست و سال‌هاست از ايران رفته را در اين حجم برجسته كرده‌ايد؟ او به خودش اجازه داده به استقلال توهين كند.
در شأن خودم نمي‌بينم درباره ايمون‌ زايد حرف بزنم. او در آلومينيوم هرمزگان چند هفته‌اي شاگردم بود و مشكلات ما از همانجا شروع شد.

 

اصلاً از نظر بدني آماده نبود، از نظر فني هم خوب تمرين نمي‌كرد اما توقع داشت فيكس بازي كند. من هم آدمي نبودم كه يك فوتباليست مستعد ايراني را روي نيمكت بنشانم تا يك خارجي ناآماده فقط به صرف اينكه از باشگاه پول دلاري گرفته، بازي كند. آن تيم را من نبسته بودم و اواخر فصل به آلومينيوم رفتم. شايد زايد آن موقعي كه جذبش كردند خوب بود اما موقع من خوب نبود.

از من نخواهيد جواب حرف‌هاي او را بدهم. اين چند جمله را هم گفتم تا روشن شويد دلخوري او از كجاست. الان هم شايد طبق معمول بي‌تيم مانده و مي‌خواهد با اهانت به من بازارگرمي كند!


من اگر براي پرسپوليس كري بخوانم، يك پرسپوليسي بايد جواب كري‌ام را بدهد، نه ايمون ‌زايد كه معلوم نيست اصلاً كجاست؟! پرسپوليسي علي دايي است، علي كريمي است، علي پروين بود، مهدوي‌كيا، پيرواني، بهزادي، كلاني، پنجعلي، محمدخاني و... و... و... بودند، نه بازيكني كه فقط چند بازي پيراهن پرسپوليس را پوشيد. اگر او خوب بود، پرسپوليس حتماً قراردادش را تمديد مي‌كرد.

من 4 بار در دربي پرسپوليس را بردم اما خارج از ميدان رقابت، با تمام پرسپوليسي‌ها رفاقت دارم و به آنها احترام مي‌گذارم، همان‌طور كه آنها براي من احترام قائل هستند. شما چه وقت از زبان يك پرسپوليسي شنيديد بگويد استقلال ديوانه است؟ چه وقت يك استقلالي گفته پرسپوليس ديوانه است؟! اين ادبيات با روحيه يك ورزشكار سازگار نيست.


از من نخواهيد دهان به دهان زايد بگذارم. من براي خودم، براي باشگاه استقلال و براي فوتبال ايران ارزش و شخصيت قائل هستم. توقع من از رسانه‌ها هم اين است كه در انتخاب آدم‌ها براي حرف زدن دقت كنند. شما روزي صد بار از من انتقاد كنيد به هيچ‌وجه ناراحت نمي‌شوم. مي‌دانم رسانه كارش اين است كه نظر مردم را منعكس كند و ديدگاه خودش را هم روي كاغذ بياورد.

 

اين را هم مي‌دانم كه شما براي اثبات بي‌طرفي خودتان و براي آنكه متهم نشويد به حمايت از استقلال يا حمايت از پرسپوليس، حرف هر 2 گروه را منعكس مي‌كنيد و ايرادي به كارتان وارد نيست چون بايد هم بي‌طرف باشيد اما به من بگوييد الان زايد كجاست؟!

اخبار ورزشی - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------