کری مهدی رحمتی برای پرسپولیسی ها ؛پای سفره افطار!



اخبار,اخبارورزشی,مهدی رحمتی

«من فکر می‌کنم شما( پرسپولیسی‌ها) عدد 6 یادتان نمی‌آید و آن را ندیدید اما عدد 4 نزدیک تر و واقعی تر است.»این کری مهدی رحمتی در برنامه ویژه افطار شبکه اول سیما«دعوت» به اجرای جواد رضویان بود.

 مهدی رحمتی چند ساعت بعد از قراردادش با استقلال به تلویزیون رفت و سر افطاری برای پرسپولیسی ها کری خواند و در ادامه گفت:«امروز با استقلال قرارداد بستم و البته خیلی برایم یک سال دوری سخت بود ولی خدا را شکر می‌کنم که به تیم محبوبم برگشتم. من در تیم های زیادی بازی کردم، از فجر سپاسی گرفته که مدیون شاغلام پیروانی هستم تا مس کرمان و سپاهان و پیکان و استقلال.

 

ما در کرمان که بودیم در سال دوم سهمیه آسیا را گرفتیم و بعد که به استقلال آمدم دو سال  چندان خوب را پشت سر نگذاشتم و از این تیم رفتم. وقتی به استقلال برگشتم سال اول قهرمان جام حذفی شدیم و در سال دوم قهرمانی لیگ را به دست آوردیم که رویایی ترین شب زندگی ام بود. ان شاالله شما پرسپولیسی‌ها هم چنین شبی را تجربه می‌کنید!»

مهدی که احتمالا از بچگی پرسپولیسی بوده و همیشه با لباس آبی به ورزشگاه می رفته ، این چنین برای جواد رضویان کری پرسپولیسی بودن می خواند. او البته در این برنامه از این گفت که مشکلی با وحید طالبلو یا هیچ کس دیگری ندارد و امیدوار است کسی هم با او مشکلی نداشته باشد.

 

از این گفت که خودش هم خواسته هر دو گلر استقلال در این تیم بمانند. این بخشی دیگر از حرف های کاپیتان این فصل استقلال در تلویزیون است:«بخشی از دلایل این بود که آقای قلعه‌نویی من را نمی‌خواست و البته این موضوع طبیعی است. شما دیدید که استقلال امسال دو گلر داشت ولی آقای مظلومی از من دعوت به همکاری کرد.این سلیقه سرمربی است. سالی که من از سپاهان به استقلال آمدم حداقل 6 پیشنهاد خوب داشتم و این مسائل در فوتبال طبیعی است.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------