پیش بازی فینال کوپا/ سامپائولی کوچک‌اندام مقابل غول آرژانتین/ آلبی‌سلسته و مسی علیه فینال‌های تلخ



اخبار,اخبارورزشی,فینال کوپاآمه‌ریکا

آرژانتینی‌ها در کمتر از یک سال به دومین فینال حیاتی خود رسیده‌اند.

پس از شکست تلخ آلبی‌سلسته در فینال ماراکانا، حالا یاران کاپیتان مسی منتظر شروع بازی پایانی کوپاآمه‌ریکا مقابل میزبان این بازی‌ها یعنی شیلی هستند.

سرخیو آگرو، مهاجم گلزن این تیم درباره این فینال گفت: «سعی می‌کنیم قهرمان شویم. تلخی شکست از آلمان همیشه در یاد ما خواهد بود ولی قهرمانی در این جام می‌تواند ما را خوشحال کند.»

آرژانتینی‌ها در پیکار نیمه‌نهایی با نتیجه قاطع و عجیب شش بر یک پاراگوئه را شکست دادند. دروازه‌بان شیلی که با مسی در بارسلونا هم‌بازی‌ است، به یاران خود هشدار داد که آرژانتین فقط مسی نیست.

براوو در این مورد گفت: «واقعیت این است که کار آسانی پیش رو نداریم. مهار لئو با استعداد و توانایی‌هایی که دارد کار آسانی نیست. اما فکر می‌کنم تیم ما پتانسیل مهار لئو و دیگر بازیکنان آرژانتین را دارد. تمرکز تیم ما نباید فقط روی مهار مسی باشد.»

 با این حال، امتیاز میزبانی شیلی و حمایت پرشور هواداران این تیم در کنار حضور بازیکنانی چون براوو، ویدال و الکسیس می‌تواند در مصاف با نبوغ و ‌انگیزه بازیکنان آرژانتین، پیکاری جذاب و تماشایی را برای فوتبال‌دوستان دنیا رقم بزند.

مسابقه این دو تیم بامداد یکشنبه و از ساعت ۳۰دقیقه بامداد از شبکه‌های سه، ورزش و HD پخش خواهد شد. با این حال دیگر نکته جالب بازی به رویارویی مربی آرژانتینی شیلی با هموطنانش برمی‌گردد. شیلی تاکنون نتوانسته جز یک‌بار در مسابقات رسمی آرژانتین را مغلوب کند.

 حالا پرسش این است آیا سامپائولی کوچک‌اندام می‌تواند غول بیدارشده آرژانتین را مغلوب کرده و به جام قهرمانی هرگز فتح‌نشده توسط شیلیایی‌ها چنگ بزند. مارتینو قبل از بازی به این سوال این‌طور پاسخ داد: «انگاره‌هایی در فوتبال هستند، تغییر‌ناپذیر و مهم نیست حریف‌تان کیست. شیلی همیشه شیلی است و به ما حمله خواهند کرد، مثل همه دیدارهای‌شان و با تعداد بازیکنان پرشمار هم حمله خواهند کرد.»

 

 اخبار ورزشی - وبسایت برنامه نود

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------