آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

پیغام لیونل مسی برای هواداران پس از ناکامی در فینال کوپا آمه ریکا



اخبار,اخبارورزشی,مسی

ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین سرانجام سکوت خود را شکست و به قهرمان نشدن تیمش در رقابت های کوپا آمه ریکا واکنش نشان داد.

لیونل مسی نتوانست با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در رقابتهای کوپا آمه ریکا را به دست آورد تا یکبار دیگر مردم کشورش به انتقاد از او بپردازند و از تفاوت مسی بارسلونا با مسی آرژانتین سخن به میان آورند.

هرچند مسی این بار عملکرد خوبی با تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا داشت و به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت هم انتخاب شد اما انتظارات از او بسیار بالا است و چون آرژانتین نتوانست در دیدار نهایی شیلی را شکست بدهد انگشت اتهام به سوی مسی است.

ستاره آرژانتینی بارسلونا به قهرمان نشدن تیمش در رقابت های کوپا آمه ریکا واکنش نشان داد و در صفحه اجتماعی خود در فیسبوک نوشت: هیچ چیز دردناک تر از این نیست که به دیدار فینال برسی و بازی را واگذار کنی. می خواهم از همه هوادارانی که از ما حمایت کردند تشکر کنم.

 

گزارش‌های تأیید نشده در اسپانیا حاکی از آن است که مسی در پایان بازی فینال کوپا آمه‌ریکا زمانی که به عنوان برترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، حاضر به دریافت جایزه خود نشده است.

 

تلخی خاطره شکست در فینال کوپا آمه‌ریکا برای مهاجم 28 ساله بارسلونا با حمله برخی از تماشاگران به اعضای خانواده‌اش که در ورزشگاه حضور داشتند دو چندان شد، ضمن اینکه گروهی از رسانه‌های آرژانتینی، سهم مسی را در ناکامی‌های اخیر آلبی‌سلسته زیاد می‌دانند.

اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------