آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

مسعود شجاعی پسر من است / دنبال جذب یک مهاجم خوب و تمام کننده هستم / یافتن جانشین برای نوری خیلی سخت است



اخبار,اخبارورزشی,برانکو

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «مسلمان بازیکن استعدادی است و تا حدودی می تواند جای خالی نوری را پر کند.»

برانکو ایوانکوویچ درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «بازیکنان تمرینات را پشت سرمی گذارند. دنبال این هستیم تا شروع لیگ به آمادگی صد در صد برسیم. بازی با پرسپولیس قائمشهر مسابقه خوبی بود اما به بچه ها گفتم کار سختی در پیش داریم و باید بیشتر تلاش کنیم.»

 

سرمربی پرسپولیس افزود: «ما از قبل ضعیف تر شده ایم چون کاپیتان نوری، اومانیا و علی عسگری را نداریم. درست است که اومانیا قرار است برگردد اما فعلا این بازیکن در اختیار ما قرار ندارد و به همین دلیل باید بدون او تمرین کنیم.»

 

برانکو درباره اینکه گفته می شود حمید رضا علی عسگر در فهرستش قرار دارد بیان داشت: «علی عسگر بازیکن خوبی است. با این وجود علاقه ندارم درباره او صحبت کنم.»

 

وی درباره پیوستن محسن مسلمان به پرسپولیس گفت: «مسلمان بازیکن باکیفیتی است. از حضور او خوشحالم و امیدوارم بتواند به ما کمک کند. هر چند نیاز به بازیکنان دیگری هم هست اما مطابق حرف قبلی ام اسم هیچ بازیکنی را نمی آورم چون وقتی نامی برده می شود هزار دردسر ایجاد می شود. بنابراین نام ها بین من و باشگاه باقی می مانند.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مسعود شجاعی و اینکه گفته می شود او علاقه زیادی دارد که این بازیکن را به جمع سرخپوشان اضافه کند اظهار داشت: «مسعود شجاعی پسر من است. او را در سن پایین به تیم ملی آوردم اما گفته ام که نمی خواهم درباره اسامی صحبت کنم.»

 

وی درباره اینکه به دنبال مهاجم است گفت: «من دنبال یک مهاجم خوب و تمام کننده هستم. چند گزینه مدنظر من و باشگاه است و قرار است در روزهای آینده با این بازیکنان مذاکره داشته باشیم.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا این گزینه ها داخلی هم هستند یا نه بیان داشت: «این اسامی هر کسی می توانند باشند.»

 

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس، ایوان کریستانوویچ را جذب می کند یا نه گفت: «خیر، حضور او در پرسپولیس منتفی شد.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا از برنامه ریزی های تیم رضایت دارد یا نه بیان داشت: «ما یکشنبه اردو را در ترکیه آغاز می کنیم. من از روند برنامه ریزی تیم رضایت دارم و مطمئن هستم می توانیم به ایده آل هایمان برسیم.»

 

وی درباره اینکه آیا بازیکن جانشین مناسبی محمد نوری متصور است یا نه گفت: «یافتن جانشین برای محمد نوری خیلی سخت است. او کاپیتان و رهبر تیم بود. برای هر مربی سخت است بخواهد برای رهبر تیمش یک جایگزین پیدا کند. البته مسلمان بازیکن استعدادی است و تا حدودی می تواند جای خالی نوری را پر کند.»

 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا کاپیتان جدید پرسپولیس مشخص شده است یا نه اظهار داشت: «هنوز درباره کاپیتان تیم به جمع بندی نرسیده ام.»

 

برانکو در پایان خاطرنشان کرد: «ما کار سختی در پیش داریم. باید تلاش زیادی کنیم.می خواهیم در لیگ و جام حذفی رتبه خوبی بیاوریم. بازیکنان باید خود را از نظر بدنی، روحی و فکری آماده باشند چون کار دشواری در پیش است.»

 

اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------